Tror jeg får enda en mars baby!

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Skulle på ul i dag for å måle str på pjokken og livmorhals..Satte meg på venterommet og plutselig fikk jeg rier (hadde rier på lørdag også,men ble sendt hjem fordi d roet seg etter noen timer), så nå ligger jeg på sykehuset med riehemmende drypp og har fått 1 av 2 lungemodningssprøyter (får siste i morgen). Pjokken og meg har d bare fint,men kjenner dette sv.skapet begynner å tære en del nå. Håper han holder seg i magen lengst mulig, men gleder meg til å få han ut også nå ja! :)

Grunnen til overskriften er fordi jeg har to mars barn til:p så kommer pjokken denne mnd, har 3 av 4 barn bursdag i mars:D
 
Når har du termin?
 
Lykke til! :D Har du termin i april eller? :)
 
Aha! Hvordan går det med deg??
Oi. Lykke til:)
D går veldig bra:) ferdig me riehemmende drypp og har bare kynnere nå,men ligger fremdeles på sykehus:) har fått omvisning på kuvøse avd og d var veldig kjekt siden d er 10 år siden sist jeg fødte prematurt + at d var på et annet sykehus:) spennende dager framover nå,men har god magefølelse og tenker gode tanker❤ tusen takk for lykkeønskninger:)
 
D går veldig bra:) ferdig me riehemmende drypp og har bare kynnere nå,men ligger fremdeles på sykehus:) har fått omvisning på kuvøse avd og d var veldig kjekt siden d er 10 år siden sist jeg fødte prematurt + at d var på et annet sykehus:) spennende dager framover nå,men har god magefølelse og tenker gode tanker❤ tusen takk for lykkeønskninger:)
Så godt å høre :) Bebisen kan jo holde seg inne en stund enda! Kan heller ta over de riene jeg [emoji14] Veit det er mange flere her som gjerne tar de også!
 
Så godt å høre :) Bebisen kan jo holde seg inne en stund enda! Kan heller ta over de riene jeg [emoji14] Veit det er mange flere her som gjerne tar de også!
Kom gjerne å ta min plass ja!:D vil holde han inne lengst mulig,men er nok ikke bare å knip igjen heller:p
 
Lykke til :) Håper han holder seg inne en stund til :)
 
Lille må bare holde seg inne så lenge som mulig ❤️
 
Oppdatering:

Etter drypp stopp i går ca kl 19,startet dagen med rier kl 06 i morges. Etter registrering i tre og en halv time, ble jeg satt på ny runde med drypp. Mest sannsynlig blir d ks i løpet av de neste dagene,så spennende tider nå!:)
 
Oppdatering:

Etter drypp stopp i går ca kl 19,startet dagen med rier kl 06 i morges. Etter registrering i tre og en halv time, ble jeg satt på ny runde med drypp. Mest sannsynlig blir d ks i løpet av de neste dagene,så spennende tider nå!:)
Veldig spennende. Lykke til med dagene som kommer. Får du ny lungemodningssprøyte i dag da kanskje?
 
Back
Topp