tror jeg er gravid...

Blossom83

Elsker forumet
MAI 2013
Heisann! Jeg er ei ny jente på dette forumet. I går fant jeg ut at jeg (trolig) er gravid[:D] Jeg testet positivt med clearblue digital, svaret kom opp med en gang! Men usikker som jeg var tok jeg en ny i morges, negativ... Har dette skjedd med flere, men likevel vært gravid? Jeg har veldig ømme bryster, spes brystvorter og jeg føler det er "noe på gang" der nede,stikker i sidene og noen ganger under navlen,  litt vondt i korsryggen... Disse symptomene har jeg vel hatt i en 2 ukers tid og det var det som fikk meg til å ta testen...Har aldri vært gravid før, men jeg har virkelig en følelse på at jeg faktisk er gravid....

veldig rart om du har fått en falsk positiv... kanskje den siste testen din var defekt? JEg ville prøvd igjen jeg var jeg deg. Krysser fingrene for at du får det svaret du ønsker deg!

veldig rart om du har fått en falsk positiv... kanskje den siste testen din var defekt? JEg ville prøvd igjen jeg var jeg deg. Krysser fingrene for at du får det svaret du ønsker deg!

signerer denne jeg....[:D]

Hei igjen!

Tusen takk for at dere tok dere tid til å svare meg, blir jo litt urolig når vi ønsker oss så veldig en liten en...Har lest flere gamle innlegg om nettopp hva jeg lurer på og de var gravide, så jeg holder tomlene opp... Kjæresten min er ganske så sikker han også... vel,vel får kjøpe en ny test i morra! Ligger i hvertfall i senga nå, og det går så vidt å ligge på magen pga ømheten!!!!! Er jo litt rart hvis jeg har symptomer og kanskje ikke er gravid allikevel.....?!

Kos!

Tror nok at du er gravid, for det heter seg at man kan få negative tester om man er gravid,men om man får positiv test så har man hcg i  kroppen og det har man kun når man er gravdi

ORIGINAL: lenemor

signerer,vil ønske deg velkommen og håper testen forblir positiv[;)]

Back
Topp