Tror jeg eksploderer snart...

nemoen

Glad i forumet
Nå er det like før jeg eksploderer.... Ska liksom ta det med ro å ikkje gjøre en dritt, men det er f... Meg ikkje lett, med en mann som forventer at jeg skal gjøre alt hjemme, en gutt på 20 måneder som utforsker å tester grenser til det uendelige, og kjeder seg, og i tilleg stresser jeg meg i hjel på at jeg er bekymra om alt er bra og at jeg vet jeg gjør ting jeg ikkje burde, åsså vet jeg jo ikkje om det er noe levende der inne engang.... Å legen sa at grunnen til det hele sannsynligvis var stress... Jah... Jeg stresser tusen ganger mer nå ska jeg si deg.................. Arg.. Bare lyst å legge meg ned å hyle eller noe sånn....

Huff, det hørtes ikke bra ut. Har du sønnen din hjemme hos deg om dagen? Mannen din burde vel kunne skjønne at han må steppe opp på husarbeidsiden i disse dager? Har du prøvd og snakke med han om hvor bekymret du er? Jeg har en lei tendens til å la hormonene overta, holde kjeft til jeg (som du sier) eksploderer..og da gjerne over en filleting.. Prøv og snakk med mannen din i kveld så kanskje dere finner en løsning hvor du slipper og stresse sånn? Hvis du har sønnen din hjemme, kanskje noen kan hjelpe deg noen timer om dagen med å passe han?

Ja har han hemme for har ikkje fått barnehageplass til han og når jeg jobber har søsteren min han, jeg har snakket med mannen om det og han vet hva legen sa, men ser ikkje ut til å gå noe innpå han... Har ingen som kan hjelpe desverre. Søsteren min har ei syk jente hu må være hjemme med, og mamma sliter med kroppen sin osv, di fleste jobber jo:(

Off! Ikke greit... *klemme*
Jeg ville forsøkt å snakke med mannen en gang til. Er ikke det at du _ikke_ vil gjøre ting hjemme, men du skal jo helst ikke gjøre så mye ref legen. Selv om det for han kan være en liten greie å sette inn i oppvaskmaskina eller støvesuge, er det ikke nødvendigvis slik for alle gravide... Håper det ordner seg slik at du får stresset ned litt. Lykke til og frust hos oss :-)

Uff, det hørtes ikke greit ut :( Men du kan ikke få deg en privat ul sånn at du ser at alt er greit? Hvos alt da er greit, så trenger du vel kanskje begynne å gjøre litt igjen, eller? Ellers så synes jeg at den mannen din trenger en riktig alvorsprat!!!! 

HvitSnø skrev:
Uff, det hørtes ikke greit ut :( Men du kan ikke få deg en privat ul sånn at du ser at alt er greit? Hvos alt da er greit, så trenger du vel kanskje begynne å gjøre litt igjen, eller? Ellers så synes jeg at den mannen din trenger en riktig alvorsprat!!!! 

Hehe, beklager at jeg ler, men syns det hørtes ut som en god idé! Ønsker deg lykke til! Håper dere finner ut av det ihvertfall, for du kan jo ikke gå rundt sånn!

Uff, høres ikke godt ut i det hele tatt :S
Ønsker deg masse lykke til, håper det bedrer seg og dere finner ut av det i lag. 

*Stor klem sendes*

Hvordan går det med deg? Har du fått noe hjelp?

Ja vis du leser tråden om at jeg var hos legen som står oppdatert :)

huff, sender deg en stor klem:)

Jaa, så nå vet du at ting er i orden, så da trenger du ikke stresse mer!! Det var bra!!! :)

Back
Topp