Tror jeg dauer!!! *hahahaha*

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Gode tid altså! Ser på unge mødre på fem nå! Hohohoooo noe så underholdende! Ei oransje, platinablond og tyggegummiavhengig ungjente som er med. Hun er sikkert flink med babyen sin, for all del, men hun virker ganske så "fjortiss" og det er i grunn ganske underholdende :p

Sikkert moro å se på! :D
Jeg får desverre ikke lov til å kapre BÅDE mac-en og TV-en på samme tid :p

hehehe, eneste fordel når mannen er å bytter dagens 9. (!!!) bæsjebleie! Aner seriøst ikke hva jeg skal gjøre med den magen hennes. Hun må jo bli dehydrert snart :confused:

hehehe, eneste fordel når mannen er å bytter dagens 9. (!!!) bæsjebleie! Aner seriøst ikke hva jeg skal gjøre med den magen hennes. Hun må jo bli dehydrert snart :confused:

Uff, det høres ikke bra ut i det hele tatt :(

Uffa, lille skatten, skal jo IKKE være sånn:( Skal ikke være lett med de små. Emmeth har og hyper sensitiv mage og ikke reagert på hverken Sinlac grøten eller Nutramigen, så her var det virkelig de 2 store vinnerne:) Får ikke sett på Unge mødre nå, sambo spiller ps3;) He he, men har sett hu på reklamene som har gått og ja, hva kan man si? Deiligst.no ell no?:D

Åå, jeg har tatt det opp :p gleder meg til å se og le i morgen! ;)_

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Dæven døtte! Nå ser jeg på opptaket mitt som underholdning til frokosten.. Elise har tatt seg en blund etter sin frokost, hyn var vært en liten kålorm i natt.. :/

Artig at det er med en ung far da! Men jeg trodde jeg hadde mine unger tett! Jøyje meg., og hu platina blonde: og my god! Nathaniel krisander?

Hm jeg må vel få sett en episode av det der, så jeg vet hva det snakkes om:-)

Veit noen når det går i reprise?;)

Dæven døtte! Nå ser jeg på opptaket mitt som underholdning til frokosten.. Elise har tatt seg en blund etter sin frokost, hyn var vært en liten kålorm i natt.. :/

Artig at det er med en ung far da! Men jeg trodde jeg hadde mine unger tett! Jøyje meg., og hu platina blonde: og my god! Nathaniel krisander?

hahahah! Ja, jeg vet! Stakkars unge! Og så når hun skulle velge klær til han: body, jeans (faktisk) og "sjarmørsjorta"...djezzes!

Såpass;) He he, barbiedukke-tett det er snakk om her;)?

Høres ikke helt bra ut :p

Hahaha, gleder meg til og så på det;)

Back
Topp