Tror jeg blir gal

Lillezilje

Gift med forumet
Har en 2 åring som skriker 90% av dagen.. alt er et mareritt [:(] Kan umulig være normalt å oppføre seg sånn vel ?

Har lært meg en liten teknikk som pleier å funke, både på mine barn og barna i barnehagen (jobber på såmbarnsavdeling):
Overse et par minutter før du avleder, etter et par uker pleier skrikingen å være borte [:)]
Dette har jeg gjort når jeg har følt at alt annet har vært prøvd ut og det regner jeg med at du allerede har gjort [:)]

ORIGINAL: Lille Lu

Har lært meg en liten teknikk som pleier å funke, både på mine barn og barna i barnehagen (jobber på såmbarnsavdeling):
Overse et par minutter før du avleder, etter et par uker pleier skrikingen å være borte [:)]
Dette har jeg gjort når jeg har følt at alt annet har vært prøvd ut og det regner jeg med at du allerede har gjort [:)]

Det har jeg prøvd på i nesten 1 år nå. Når han først blir sint (som er GANSKE ofte) så er han så opptatt av å skrike, sparke og slå at jeg "kommer ikke igjennom" til han uansett hva jeg gjør. [:(] Venner og familie blir helt sjokkert når de ser hvordan han oppfører seg. De har jo fått med seg at jeg har sagt at han blir fort hysterisk.. men de har tenkt at jeg bare overdrev og at det ikke var SÅ gale som jeg fortalte.

Har spurt i barnehagen om han er like hysterisk der.. da sier de at de har ikke lagt merke til noe spesielt. MEn en dag jeg var å leverte han kom det noen større unger løpende og sa - se, nå kommer sinnataggen. Så han er tydeligvis litt sinna i barnehagen også.

Back
Topp