Tror jeg blir GAAAAAL!!!

reddførstegangs

Betatt av forumet
Har ei jente på 7 år som er et mareritt om dagen[:@] Hyling og skriking og "vil ikke" eller NEI er ofte hørt!

I går gjorde vi en avtale med henne om at hun skulle gjøre leksene til fredag med en gang hun kom hjem fra skolen - og vi har da hatt et helvette fra halv 3 idag[:@]

HYYYYYYYYYYYYYYYL og SKRIIIIIIIIIIIIIIIIK og jeg holder på å bli sprø her... Oppå det, så hadde mannen tatt resten av brødet, uten å si ifra - så halv 6 satte jeg brøddeig... Kjempefint! Ingen likte middagen - og ja.... KAOS!! Og selvfølgelig er mannen borte på kurs, og ikke hjemme før sent i kveld[:@]

Fy søren - akkurat nå kjennes det ut som om jeg skal klikke når som helst[:@] Gleder meg sykt til de andre 3 ungene også er lagt - for den lille prepubertale 7 åringen fikk beskjed om å legge seg etter middag!

*blåse ut litt*

Hørtes ut som en fredfull dag. Lov å rive seg i håret over sånne ting, du overlever nok selv om det virker som en evighet til leggetid... [8D]

Overlever sikkert - men guuuu jeg gleder meg til det er KVELD her i huset. Har da bare 10 000 andre ting jeg må gjøre, men da er det liksom bare meg og hunden her uansett hehe[:D]

Altså, jeg har bare to bråkebøtter og ingen hund, men jeg har det akkurat sånn innimellom jeg og, så jeg forstår deg sååå godt! [8D]

ORIGINAL: Pijah

Altså, jeg har bare to bråkebøtter og ingen hund, men jeg har det akkurat sånn innimellom jeg og, så jeg forstår deg sååå godt! [8D]

Hehe er faktisk ikke ofte at det er sånn som dette - i allefall ikke SÅ ille[8D] Vanligvis klarer vi å "snakke henne rundt", men ikke alltid det går...

Også er de egentlig veldig snille og greie alle 4, men akkurat idag...[8D]

ORIGINAL: Søte frøken

Du verden for en dag[X(]
Tell til 10 - gjerne 100 =P

Jeg har hørt rykter om at tenårene er verre[8D]

Har ikke tid til å telle lenger enn 10.. Det er noe mer som kommer hele tiden... "MAMMAAAAA!"[:D]

Om tenårene er verre - så må jeg helt ærlig si at jeg gruer meg noe helt utrolig til dem!! Kjente det stakk litt når hun på 7 sa : "hvorfor skal jeg høre på dere, når dere aldri hører på meg.." Føler egentlig ikke det er noe i det, men hvem vet. Kanskje hun er på et sted akkurat nå, hvor hun trenger MYE alene tid med mamsn eller papsn?!  Har da aldri hatt 7 åring før, så jeg vet da ikke hehe[8D]

Huff... Du trenger et stort glass vin[8D]

syyyyyyyyyyyyyyyyyykt frustrerende[:@] stakkars deg

ORIGINAL: Helene Burugle

JA!! Kanskje det kanskje!! Eller en SVÆÆÆR røyk! Men røyk har jeg ikke ( gikk tom i går...) Men jeg har vin! Kanskje jeg må sette flaske på kjøling, sånn at den er klar når mannen kommer hjem?! Det var lurt det!![:D]

ORIGINAL: Annicken

syyyyyyyyyyyyyyyyyykt frustrerende[:@] stakkars deg

Tenk ju!! Tung og lang ettermiddag dette ja[&:]

Jesus.. Jeg har ei syk med øreverk, og trodde det var toppen!

Ære være til deg, du er god - og det er ikke så lenge igjen av dagen!
Stå på!!! [:)]

ORIGINAL: trudepude_

Jesus.. Jeg har ei syk med øreverk, og trodde det var toppen!

Ære være til deg, du er god - og det er ikke så lenge igjen av dagen!
Stå på!!! [:)]

ORIGINAL: Snartmammatil5

JA!! Kanskje det kanskje!! Eller en SVÆÆÆR røyk! Men røyk har jeg ikke ( gikk tom i går...) Men jeg har vin! Kanskje jeg må sette flaske på kjøling, sånn at den er klar når mannen kommer hjem?! Det var lurt det!![:D]

[:D] Her skal vi kose oss med litt vin i kveld. Kjenner jeg er i det koselige hjørnet[;)][:D]

[:D] Her skal vi kose oss med litt vin i kveld. Kjenner jeg er i det koselige hjørnet[;)][:D]

Hehe så deilig[:D] Har satt flaska til kjøling jeg[:D] Er ikke så veldig glad i rød vin, så det må være hvit - og jeg har 4 flasker her, så det skal nok gå bra hehe[:D]

Hehe been there done that.......mange år siden men kjenner meg helt klart igjen. Puberteten med hissige berter blir bare

værre.....men keep up the good work og sett grenser som ikke er til å ta feil av og som ikke er til å diskutere i forhold til....da

gjør du deg selv en fremtidig tjeneste som er gull verdt:-)

ORIGINAL: trusa

Alkoholfri, håper jeg.

Alkoholfri nei?? Hvorfor skulle den være det? Når mannen kommer hjem,så kan jeg jo drikke vin med alkolhol i... Mannen drikker ikke vin[;)]

ORIGINAL: zagganini

Hehe been there done that.......mange år siden men kjenner meg helt klart igjen. Puberteten med hissige berter blir bare

værre.....men keep up the good work og sett grenser som ikke er til å ta feil av og som ikke er til å diskutere i forhold til....da

gjør du deg selv en fremtidig tjeneste som er gull verdt:-)

Har klare grenser som ikke er til å ta feil av, og konsikvenser som ungene skjønner[;)]Er som sagt egentlig veldig greie unger, men av og til... ja da er de mareritt hehe[8D] Men guuu så deilige de er når de sover haha[:D]

Alkoholfri, håper jeg.

Alkoholfri nei?? Hvorfor skulle den være det? Når mannen kommer hjem,så kan jeg jo drikke vin med alkolhol i... Mannen drikker ikke vin[;)]

Er du ikke gravid?

Nei.. Hadde som du kanskje ser en MA nå i desember[&o] Så er ikke gravid lenger...

ORIGINAL: BellaBonita

Når ingenting annet duger; slå henne i hode med stekepanna!

- gjenta det gjerne for å få full effekt! [8D][8D]

Hahahaha får prøve det neste gang[8D]

Måtte flire litt jeg nå. Er som om jeg skulle ha skrevet det selv. Har en jente i 1 klasse og hun er en DRAMA QUEEN!! Lekser er pyton (klage, kragle, sutre...), middagen består av klaging, klaging og atter klaging![&:] (sånn har det vært i 6 uker) [X(]

I går ble det nok; jeg har herved gått i streik. Her blir det ikke noen varm middag før gubben er heime fra jobb igjen (om en uke). Ungene ble kjempe skuffa. Bare brød til middag liksom??[8|] JEPP, BARE BRØDSKIVER TIL MIDDAG!!! Så får de værsågode å begynne å verdsette middagen som blir satt på bordet og slutte å klage![&:]

Heldigvis sover alle sammen nå og godt er det for ved midnatt våkner Pannacottaen min og resten av natten våkner de tre minste med jevne mellomrom pga voksesmerter, mareritt, tørste, ørevondt, tissetrengt og minsten vil ha pupp... 2-4timer sammenhengende søvn hver natt, det er hva jeg får[&o][&o]

Det er hardt å være mamma, men jeg ville ikke ha byttet bort den "jobben" for alt i verden...[:)][:)][:)]

Sender deg en klem snartmammatil5[;)]

Back
Topp