Tror jeg blir å forlate dere jenter :(

dollyogdetresmå

Blir kjent med forumet
Planen var å begynne å prøve på å bli gravid nå i denne uken og håpe på positiv test i desember, nærmere bestemt 12 desember men vi har kommet frem til at vi, av forskjellige grunner, velger å vente med å prøve på neste (og kanskje siste) barn til sommeren 2012 sånn at termin blir rundt sommeren i 2013. Hadde gledet meg til å komme inn her og følge dere frem til august og gjerne videre enn det også men nå blir det desverre ikke sånn. Derfor jeg velger å si det nå sånn at jeg ikke blir en del av "gjengen" også forlater jeg dere senere. Vil ikke være her med dere når jeg aldri kommer til å kunne svare på tråder om positive tester, kvalme og andre ting som hører svangerskapet til, selvom jeg har veldig lyst altså men fornuften sier at vi bør vente og at vi blir veldig glad når vi først blir gravid igjen.  

Men jeg ønsker dere masse lykke til alle sammen :) Både med positive tester og svangerskapet videre :) Og ikke minst fødselen, for jeg personlig syns at dere har noe å se frem til :) Og selvom jeg når som helst venter en pakke med 10 graviditetstester i posten så håper jeg at vi kan bruke de til neste år :) Lykke til jenter :) Stor klem fra meg :)
 
Så trist å høre :-( Men virker som om dere har tenkt veldig fornuftig her.. 

Masse lykke til <3 Håper dere får en sommerbaby i 2013. :-) 

Klem fra meg*
 
sånn er livet. Vi hadde en kjemisk i mars og så bestemte vi oss for å vente. Ogi juni startet vi, og nå er vi inne i 3 pp, ikke helt klar for det, men det blir man aldri.


Lykke til.
 
lykke til håper dere får en sommer baby i 2013
 
Lykke til med prøvingen til sommeren :)
 
Trist å høre..
Men masse lykke til med prøving til sommeren :)
 


MineSineGull skrev:
Det var trist :-( Men gjør hva som er best for dere!Masse lykke til med prøvingen når den tid kommer!:-)

Klem:-)



 


mammatil2prinsesser skrev:


MineSineGull skrev:
Det var trist :-( Men gjør hva som er best for dere!Masse lykke til med prøvingen når den tid kommer!:-)

Klem:-)






 
Det var trist å høre, men godt dere har funnet ut av det sammen :-) Masse lykke til videre!
 
Back
Topp