Tror jeg begynner å bli litt tussete...

Loka

Betatt av forumet
Måtte bare kjøpe meg en test til i dag, haha! 
Åjodda, GRAVID sto det på den... på tide å slappe av nå vel...?!?!
 
Du er ikke den eneste! ;-) Det er jo litt vanskelig å forstå når man ikke har særlig med symptomer enda, og ingen mage og ingen bevegelser.. :-P

Måtte ta en billigstrimmel selv i dag jeg. Kommer nok til å bruke opp de jeg har, altså 5 tester til.. ;P

Vi har lov å være litt tussete i disse tider! :D
 
Haha, jeg og!! Har tatt 4 billigtester og 2 digitaltester! den ene digitaltesten ble negativ i går - men var på kvelden. Ellers så har alle de 4 billigstrimlene vært tydelig positivt og idag stod det "GRAVID 1-2 uker" på den digitale!! Så NÅ roer jeg meg snart ned ;) Er et SLIT dette ;)
 
Haha! Godt det er flere! Men nå skal jeg roe meg litt, og nyyyyte denne gleden og kvalme og alt annet som kommer underveis! Så får jeg se hvor lenge vi klarer å holde denne hemmeligheten :D 

Når skal dere fortelle at dere er gravide?
 
Jeg vil aller helst si det til hele verden NÅ!! Men fornuften ber meg om å vente litt ;P Foreldrene våre får nok vite det om 2-3 uker. Begrenser seg hvor lenge vi klarer å holde det hemmelig for dem. Etter det får nærmeste venner vite, og resten får vite når det passer seg sånn ;P Bor på bygda, så her går skravla. Nærmeste nabo vet mer om deg enn hva du selv gjør! ;-)
 
Jeg har og lyst til å bare rope det ut!!! Fortalte det til min beste veninne i dag (som og er min svigerinne :), men er usikker på når vi skal fortelle det til resten av familiene. Vi skal på ferie sammen med svigers, svigerinna og svogeren min m/familier om en uke (skal være borte i en uke) og er stygt redd for at vi ikke greier å tie stilt da ;) Tror ikke vi sier noe til min familie med det første - de lekker litt kan du se.. ;) Utenom det så vet jeg ikke om jeg greier å tie helt stille på jobb heller. Må nok ha iallfall en å betro meg til etterhvert ;)
 
Ha ha nå ler jeg litt her, bestilte 10 strimler i går og nå er jeg på tur på apoteket for å kjøpe en digital 
Har tatt to CB tidligere, men nå har usikkerheten tatt meg...........
 
Der sto det GRAVID 2-3!! Hurra!!! Nå må jeg prøve å tenke på noe annet he he
 
hehehe.... samme gjelder meg, har nok ca tatt 10 tester. Kommer nok til å ta fler, for å se om streken er like fin og mørk i fargen 
 
Back
Topp