Tror jammen meg vannet gikk!

Mamma2013

Gift med forumet
Lå og sov og våknet av at det kjentes ut som noe som sprakk, også begynte det å renne, og det rant MYE, klarte ikke å få stoppet det selv så regner med at det var vannet som gikk :) Har ikke fått rier ennå så ligger i senga og bare venter på at det skal skje noe :p Kanskje lurt å pakke sykehusbagen nå?

Ojoj! Syns å huske de sa til meg at barnet skal være ute va to døgn etter at vannet har gått (?) Lykke til!!

Tror det er lurt å pakke bagen og ringe føden ;) masse lykke til! :)

Ja, pakk bagen du! Her fikk jeg beskjed om å komme innom om riene kom med 5-10 min mellomrom, eller om vannet hadde gått. Fordi riene blir så mye mer effektive etter vannavgang..

Så gøy :D masse lykke til!

Spennende! Masse lykke til!:-)

Lykke til.... :D

Spennende! Masse lykke til!

Lykke til :)

Kom på sjukehuset og tok ctg, fikk så beskjed om at vi skulle komme igjen til ny sjekk kl 9 i mårra tidlig. Om ikke noe har skjedd innom søndag blir jeg satt i gang da :) Så da blir det baby i løpet av helga :D

Kom på sjukehuset og tok ctg, fikk så beskjed om at vi skulle komme igjen til ny sjekk kl 9 i mårra tidlig. Om ikke noe har skjedd innom søndag blir jeg satt i gang da :) Så da blir det baby i løpet av helga :D
Hurra! Så spennende :D hold oss oppdaterte :)

Din Heldiggris!!!! Masse lykke til:-)

Back
Topp