Tror jammen meg jeg hører til her jeg også :)

Karma27

Forumet er livet
Testet i går, viste to streker, trodde ikke helt på den, så testa på ny i dag med CB digital... Der sto det 1-2 uker :)

Prøvd siden september, så ENDELIG :)

Første gangen for meg, så vet ikke hvor høyt jeg bør juble enda, men håper jo på det beste! :)
 
Gratulerer! Krysser fingrene for at den holder seg fast helt til desmber :) Når blir termin?
 
Takk! Håper vi også!! :) Ingen kan slå den (tidlige) julegaven vel? ;)

Har prøvd to "kalkulatorer", den ene sier 1.desember, den andre sier 3. :)
 
Gratulerer :)
 
Vet ikke om det bare var en kortvarig glede...
Har nesten ikke symptomer lenger, og i går fikk jeg blødning.. Har hatt "menssmerter" i hele gårkveld og i dag.. Ringte legevakta i går, de sa jeg bare skulle slappe av, ikke noe de kunne gjøre... Håper jeg får meg en time hos fastlegen på tirsdag :(

Noen som har opplevd lignende? Er dette normalt? Klarer ikke slutte bekymre meg... :'(
 
ganske vanlig med blødninger i starten.Så lenge det ikke er store mengder...og ikke sterke smerter så vil jeg tro d er ok. Og hvis d kommer klumper med blod ville jeg blitt litt bekymret.

Krysser fingrene for at d bare er en uskyldig blødning, og at spira holder seg der til desember!
 
Takk minsine!

Det som gjør meg så bekymret, er at det var klumper også :(

Krysser alt jeg har, for at jeg får time hos legen på tirsdag, og at alt egentlig er bra, at jeg bare har bekymra meg masse for ingenting...
 
Eg har hatt lignende. Og det endte i SA desverre! Men har hørt om flere som har hatt blødninger hvor det har gått bra! Krysser alt for deg!
 
takk lilletrille!

Dro du til legen? Hva skjedde der? Jeg har 10000 spørsmål i mitt hode, men vet ikke hvem jeg skal spørre liksom...
 
Krysser fingrene for deg! Det er mange som blør uten at det går galt, men jeg har dessverre bare dårlig erfaring med blødninger :(

De gangene jeg har blødd har jeg fått legetime samme dag. Legen har også sendt meg på ul samme dag, sist ringte hun faktisk rundt til private gynekologer for å få time til meg samme dag! Heldigvis, siden egglederen holdt på å sprekke..
 
takk lilletrille!

Dro du til legen? Hva skjedde der? Jeg har 10000 spørsmål i mitt hode, men vet ikke hvem jeg skal spørre liksom...

Eg var ikke til lege... Kroppen ordnet opp selv. Og det var ingen tvil om at det var en SA. Det som er "kipt" er den uvissheten når det står på.. Mister en nå, er det en uskyldig blødning? Har alltid startet med litt blødning, før det har gått over i koagler og menssmerter. Så øker blødningen på før den avtar igjen. Det hele har vel gått over 14 dager. Ta en tlf til legen din om du er usikker :) så veileder de deg videre :)
 
Da har jeg vært hos legen og målt hcg.. bare å vente til torsdag nå! *håper tiden går FORT*

skal prøøøve å være positiv frem til svar..
 
Back
Topp