Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hadde spart opp 1200 kr til privat ul men så måtte jeg kjøpe regntøy og støvler til thea og da har jeg igjen 600 kr [&o] så får vel ikke dratt alikevel [&o] er så kjedelig å være blakk
har ikke peiling jeg for at det er så forskjell[8|]
men jeg har fått oppfølging av han før jeg blei gravid pga pco.
så kan være siden legen var innblannet når vi prøvde å bli gravide, at det
at det kan ha en betydning.
men når jeg fikk ul nå, bestilte jeg time sjøl[:)]
Tenkte jeg kunne tipse deg om denne pakken fra sportsmann jeg; http://www.sportmann.no/psnweb/product.aspx?productid=951344 om du ikke allerede vet om den da[;)]
Kjøpte den akkurat til guttungen her om dagen! Inneholder et sett med regntøy, genser og buske i fleece, vinterdress (med uttagbart for) og en refleksvest! Har ikke fått prøvd den ut selv men har hørt postive ting om denne pakken[:)] Verdt å prøve når det ikke koster mer enn 499 kr syns jeg iallefall.[:D]
Men de er litt små i størrelsen så du bør gå opp en størrelse! Vi skulle egentlig ha 98 men måtte gå for 104 da 98 satt bare akkurat nå!
jeg betalte 1200 på volvat majorstua. og jeg hadde gjort det igjen!
men er sikkert billigre hor kommunejordmor f.eks.
måtte vente en mnd på hastetime på sykehustet her så da var det vel brukte penger å gjøre det på volvat og vente mindre enn en uke!