Tror ikke jeg er gravid jeg

rosenjenta

Glad i forumet
Har ingen symptomer :( Hadde murringer i magen lenge etter lh stigningen, men de siste dagene har jeg ikke kjent noe. Ikke ømme pupper engang. DET ENESTE ER AT JEG ER VELDIG GODTESYK!!!!! HEHE

Da er vi to... har en del vondt i magen og ryggen, men det er lissom ikke noe som virker som kan relateres til graviditet... Eller???

ta ingenting for gitt før evt tanta har kommet!!!!

jeg hadde ingen "klassiske" symptomer, trodde mensen skulle komme hele tiden for det var det det kjentes ut som.....
når jeg hadde gått over tiden med en ukes tid, begynte jeg så smått og få vondt i puppene og ble mer trøtt enn vanlig!

følte meg fortsatt ikke gravid, så nesten 3uker over tiden kom typen med en test, den var positiv[:D][:D]

så ikke alle blir typisk kvalm og sengeliggende osv. så man vet aldrig jenter før evt tanta har kommet, eller testen er positiv!

lykke til[;)]

Hei Millemax!

Ikke mist håpet. Du kan fortsatt veære gravid selv om du ikke kjenner noe! Jeg kjenner flere som ikke ante at de var gravide før mensen uteble. Symptomene kom senere hos dem i steden.

Krysser fingrene for deg og håper du er gravid!

M

er 5mnd på veg jeg, hehe[:D][:D]

mulig innlegget mitt var til og misforstå, men jeg forklarte min situasjon hvorfor andre ikke skal gi opp før de har testet positivt eller tanta har kommet....

men var kjempe korselig og se hvor raskt man får omtanke av andre her inne, så stor takk til dere alle[:)][:)]

og lykke til videre dere som prøver.....[:)]

SÅ GODT Å HØRE [:)] Jeg hadde vondt i mange dager etter positiv el. test jeg, hva kunne det ha vært da. Hadde positiv el. test både 14 og 15 aug. Den 15 august hadde jeg VELDIG vondt (el smerter), har kjent det før også. Før hadde det pleid å gi seg, men denne gangen varte smertene 5-6 dager. Noen med erfaring??????? Blir hele puppene ømme eller bare brystvorten?

hehe, skrev vel egentlig til Rosenjenta, men leste innlegget ditt rett før jeg skrev!! Ser jo det at du er gravid både på svaret og tickeren!!

Men det jeg ville si også var at man kan være gravid selv om man ikke kjenner noe, så da hadde vi vel samme svaret da:-)

Fristende å ta en test nå, men må vente. Tror jeg tar en på onsdag jeg. Da er det 28 dager, men blir sikkert altfor tidlig det. Har 2 tester på lur, så får vel teste snart!

Det er sikkert greit å vente! Det er så skuffende når resultatet blir negativt pga tidlig testing! Men du er flink hvis du venter. Jeg hadde sikkert vært altfor utålmodig til det!

Lykke til med testing på onsdagen!!

M

Prøver dere å bli gravide monicabebe?

Hei rosenjenta

Vi prøver ikke å bli gravide. Jeg har sluttet på P-piller for å få orden på syjlusen etter 12 år med piller.

Jeg er egentlig klar for å prøve, men mannen min vil vente litt til. Han må venne seg til tanken. jeg ble klar for ca en måned siden, og må bare gi mannen min litt tid!

Gleder meg veldig til å prøve, for nå føler jeg at jeg "kaster bort" tid. Men, men, jeg vil at begge skal være klare og ønske oss det like mye!!

Kommer til å rope høyt her inne den dagen mannen min endelig er klar for å kjøre på!!!

M

hei rosenjenta!
etter å ha prøvd å bli gravide i 9 mnd, var det faktisk svigermor som først fikk misstanke. jeg virket så rolig, fortalte hun.
og det stemte, alle de typiske tegnene på graviditet jeg kjente hver mnd før tanta kom, uteble, og en utrolig ro senket seg over meg... hadde tilogmed tid til å vente over helga før jeg testet meg, og ikke gjøre det dagen før ikm som jeg pleide!
så ikke gi opp håpet...[;)]

Back
Topp