Tror ikke det her går bra

Har begynt å blø mer nå fra morgenen i dag. Yngste dattera mi klarte å si til alle ved middagsbordet hos foreldrene mine at «hun skal sove i egen seng så babyen skal sove med mamma». Da var den katta ute av sekken, så da ble det litt grining på meg. Mamma er jm og jobber i veiledningstjeneste for både de som er usikre i valget, de som velger abort og de som mister. Så sånn sett ble det en fin ettermiddag hvor jeg fikk letta litt på det emosjonelle trykket. Er så lei, bare kom ut alt sammen da, eller la vær å blø liksom. Mamma sa jeg må ringe direkte til Kalnes på mandag og forklare at jeg har mye smerter, men lite kommer ut, om ikke det tar seg betraktelig opp. Kommer ikke i bindet, bare på papiret foreløpig.

Skjønner at det må være tungt for deg, men tror det var veldig bra at du fikk snakket ut om hva som skjer med moren din:) mødre gir ofte god støtte og råd
Stor klem til deg
 
Skjønner at det må være tungt for deg, men tror det var veldig bra at du fikk snakket ut om hva som skjer med moren din:) mødre gir ofte god støtte og råd
Stor klem til deg
Takk for det.
Ja, det var veldig godt å få snakka med mamma i dag. Siden hun er jordmor så har hun jo også mye kunnskap om ting. Hun prøvde å berolige meg, men samtidig ta det på alvor. Om det er en SA i uke 9/10 bør det snart begynne å blø mer som en mens med koagler etc. Nå hadde jeg ikke blødd mer, men virker som det er smerter og så kommer litt blod, og sånn holder det på jevnt over. Så tydelig at livmoren prøver å tømme seg da.
 
Våkna ved 3 tida med veldige magesmerter oppe i magen. Så nå har jeg pådratt meg nyrestein i tillegg mente legen.. jeg var redd noe sprakk inni her. Var utrolig vondt. De tok ikke betalt på lv btw siden jeg er gravid. Så det er helt tydelig forskjellig praksis rundt dette. Tok urinprøve her. Er fortsatt redd, men får stole på legen da.
 
Jeg måtte ikke betale for kontroll-timen etter MA. Var jo ikke gravid da, så jeg vet ikke... Var ingen regning på automaten da jeg kom ut, iallefall.
 
Back
Topp