Tror ikke dere

Tjukkaaa

Forumet er livet
at Vand har sendt oss pakke!!!?![:D] Må si jeg ble litt rørt og litt sånn: "hvorfor kjøpte jeg ikke noe til hun?"... men kjempe søtt av hun iallefall og jeg er dødsspent for å vite hva som ligger der - selvom jeg har en liten mistanke etter å ha sett et par lignende esker i forskjellige butikker der vi så på julepynt[;)][8D].

Har forøvrig en fantastisk tilværelse med familien - Alis og besten ser film sammen akkurat nå mens mor baker sara bernhards.

Merker det at jeg orker ikke å tenke på at andre juledag skal de hjem igjen[&o] det kommer til å bli så ubeskrivelig tøfft å si hadet til dem - og Alis som er så tilknyttet dem allerede nå (helt merkelig syns jeg egentlig[8|]) kommer til å bli helt knust når "avi" og "amma" plutselig er borte[:(].

MEN! må nyte den tiden vi har sammen helller enn å gråte over sorgen som kommer i etterkant[:)][:)][:)][:)]

Så koooselig dere har det! Er hardt å bo så langt fra familien...[:(][:(]
Fikk lyst på sarah bernards... Har en liten porsjon i fryseren...[8D]

Bakte dere brød?

Så koselig dere har det! Å så godt at hun har fått ett godt forhold til de allerede[:)]
Blir nok ikke noe gøy å si hadet til dem nei..
Kos dere den siste tiden og nyt den!

ORIGINAL: *MissMe*

Bakte dere brød?

HAHAHA ja den der rugbrødsbaksten er en helt egen kapittel altså hahah[8D]. De skal ut av ovnen om 20 minutters tid da - men par spm til deg:

Ble deigen megaklissete hos deg? som tyggis? og mega tjukk og?`

Bakte du dette i norske kartonger - altså med skrukork av plast inni ovnen? Vi kippet den av og dermed ble kartongene en de mindre og de gulpet deig de første 2 timene i ovnen[8|][8D] MEN nå ser brødene deilig mørke og fine ut og jeg gleeeeeeder meg sånn til å smake[:D]

Og ja - det er driiiittungt å se familien så sjelden. Jeg merker det mer og mer med hvert år Alis blir eldre[&o][&o][&o]

ORIGINAL: Tjukkaaa

ORIGINAL: *MissMe*

Bakte dere brød?

HAHAHA ja den der rugbrødsbaksten er en helt egen kapittel altså hahah[8D]. De skal ut av ovnen om 20 minutters tid da - men par spm til deg:

Ble deigen megaklissete hos deg? som tyggis? og mega tjukk og?`

Bakte du dette i norske kartonger - altså med skrukork av plast inni ovnen? Vi kippet den av og dermed ble kartongene en de mindre og de gulpet deig de første 2 timene i ovnen[8|][8D] MEN nå ser brødene deilig mørke og fine ut og jeg gleeeeeeder meg sånn til å smake[:D]

Og ja - det er driiiittungt å se familien så sjelden. Jeg merker det mer og mer med hvert år Alis blir eldre[&o][&o][&o]

Jepp, jepp, og jepp.. Høres ut som dere har gjort det helt riktig..[:D][8D]
Før hadde ikke melkekartoongene skrukork, da bare teipet vi de igjen med igjenbretta topp slik du har gjort..[;)]
Spennende når de er ferdige da!![:D]

Du får trøste deg med at snuppa i ikke er vant til noe annet. Jeg er oppvokst på samme måten ser du, og klarte meg fint. Det ble en vane at man alltid måtte si hadet...[:o][;)]

Hahaha, sånn må du jo ikke tenke søta! [:D][:D][:D] Siden du allerede vet hva pakken er, så syns jeg Alìs kan få pakke den opp i dag! [;)][;)][;)]

Jeg er så vanvittig glad for at jeg har all familie nær meg, kan bare forestille meg hvor sårt det er når dere "skilles" igjen.................[&o][&o][&o] Du får bare nyyyyyte tiden i dagene fremover så godt du kan! [;)]

Så glad på deres vegne at dere har familien der nå! [:)]

Tenk for noen herlige dager dere har foran dere!! Nyt de!![:D][:D]

så koselig m pakke og så koselig med besøk[:)] er nok drømmen!

lurer på når jeg kommer meg hjem til mine[:(]

pakke åpnet og en lykkelig liten jente med "joladle" på rommet! [:D] TUUUUSEN TAKK VAND!

Takk alle sammen for fine ord - og ja missme det faktisk hjelper å vite om en oppgegående voksen som har måttet bestandig si hadet til sine nærmeste[:)] føler jeg meg ihvertfall pittelittelitt bedre[:)][:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

pakke åpnet og en lykkelig liten jente med "joladle" på rommet! [:D] TUUUUSEN TAKK VAND!

Takk alle sammen for fine ord - og ja missme det faktisk hjelper å vite om en oppgegående voksen som har måttet bestandig si hadet til sine nærmeste[:)] føler jeg meg ihvertfall pittelittelitt bedre[:)][:)]

Og du som ikke skjønte vitsen med å ha juletre på rommet[8D][8D] Mohahaha! [:D] Mine jenter syns iallefall at det er kjempekoselig! [:D]

Back
Topp