Tror hun kjeder seg..

Trulte74

Forumet er livet
Babygymmen begynner å bli kjedelig å det er ikke lengre så arti på dagen... Vet ikke helt hva vi skal finne på som er gøyalt for henne

Hmmm, vet ikke om jeg har så gode råd og gi, men kan jo fortelle hva vi gjør. Datteren min elsker å ligge på maven på gulvet med leker rundt seg og prøve å få tak i de. Ellers er det stas å sitte litt i vippestolen med en leke og se på hva jeg gjør. Hun ligger lite under babygymmen,men hun liker ikke å ligge på ryggen, da...

Du kan jo kanskje prøve å ta henne på armen, og gå rundt i huset fra rom til rom, og fortelle om det dere ser. La henne få kjenne og smake på forskjellige ting[:)] Nataniel synes det er fryktelig stas i hvert fall[;)]

Hun elsker at jeg baker brød, da er hun lykkelig! Blir mye brød i frysn for tia[:D]

ORIGINAL: Trulte74

Hun elsker at jeg baker brød, da er hun lykkelig! Blir mye brød i frysn for tia[:D]

Bare å sende noen til meg og [;)]

Alexnader ligger med leker rundt seg han. Liker ikke babygymmen plutselig. Hvis jeg setter den over han begynner han å gråte....
Klemmer

har også merket at baby gym er ikke det store lenger. Nå vil han gjerne se de andre sloss og herje. Da sitter han i vippestol og gapskratter. Ellers bruker jeg en liten gå stol i korte perioder om gangen, da får jeg mulighet til å henge opp tøy eller tømme oppvaskmaskin og han synes det er så stas å kunne komme seg rundt selv.

ORIGINAL: Hanna C

Du kan jo kanskje prøve å ta henne på armen, og gå rundt i huset fra rom til rom, og fortelle om det dere ser. La henne få kjenne og smake på forskjellige ting[:)] Nataniel synes det er fryktelig stas i hvert fall[;)]

jaja... tittet innom for å se om jeg kunne få noen råd. Begynner å få samme problemet her. Ut fra svaret ditt skjønner jeg at jeg skal få muskler i armene til slutt ja.... BEGGE TO[:D]

Titta innom for å få råd jeg også..
men skjønner at variasjon er tingen .. og kansje begynne med babygymmen igjen, gav den opp for den var ikke interessant tidligere[8|]

Back
Topp