tror håpe er ute

en_til_på_vei?

Elsker forumet
tror håpe er ute.... eller??

altså var på do nå.. ble ganske blødt i magen som jeg pleier å bli når ikm kommer[8D]
så nå når jeg var på do var avføring like blødt som den pleier å være når ikm kommer, men ja jeg hadde masse mere utflod som jeg faktisk ikke pleier å ha når ikm kommer....
+ jeg hadde spor av blod nå også... kun noen prikker.. men det var ganske friskt eller lysere en vanlig da[8D]

men hva tror dere.. er håpet kjørt nå??[:(]

takk for alle svar...

Jeg tror absolut ikke håpet er ute..

Hvordan pleier mensen å utarte seg helt i starten da?

Jeg tror ikke håp er ute snupp[:D][:D] Kommer jo litt an på hvordan det pleier å være før mens for deg da...men høres jo ut som du sier det ikke har vært sånn før[:D][:D]

Satser på at TR har tatt ferie[:)]
Krysser alt for deg til at en spire har klort seg godt fast[:D]

åå så søte dere er.. her detter nesten tårene ut etter lesningen her[:)]

jeg har ikke tatt noe test... for avvente og se om mensen kommer tenkte jeg, men når jeg faktisk var på do nå var det jo ingen blødning.. var kun litt på papiret i sted... og masse utflod, men skal også sies at noen ganger har jeg ikke noe utflod.. kjempe tør neden til og andre ganger fosser det nesten over[8D]

hmmm... aldri hatt så mye før i hvertfall.... så jeg veit ikke.. spotting har jeg jo hatt før, men ikke sånn slik som nå..

men dette kan også minne meg om urinveiinfeksjon[:-] stemmer det?? noen andre??

*krysser*

hehe.. HJELP[8D] hehe.. neida[:)] ja jeg håper i hvertfall at dette er riktig og ikke kroppen tuller med meg altså[:)]

men tisser som bare det her fortiden...[8D] men får nesten av se om ikm kommer eller ei.. får ikke tak i test nå[8D]

hmm... håper...

men når stenger apotek på senter rundt om kring igjen da?? men er så redd for å bli skuffa...
venter også pakke med tester i posten til uka[:)]

tenkte jeg kunne vente og sett til da...[:)]

ORIGINAL: lilly28

Jeg tror ikke håp er ute snupp[:D][:D] Kommer jo litt an på hvordan det pleier å være før mens for deg da...men høres jo ut som du sier det ikke har vært sånn før[:D][:D]

Satser på at TR har tatt ferie[:)]
Krysser alt for deg til at en spire har klort seg godt fast[:D]

Festeblødning ?

Håpet er aldri ute før tanta har komt på ånkli, spotting kan skje alle i begynnelsen av et svangerskap. Særlig rundt IKM tider.
Men det er jo 50-50% sjanse, og bare en test eller tida kan vise.

Håååper du er gravid så vi får fylt opp ånkli her før tida er ute og resten av jentene som blir gravide flytter i desemberforumet.

Men om du har macx uflax og tanta dukker opp, så vil jeg bare si at desember er en fiiin måned å være født i!![:D] hehe

det stikker masse rundt navel parti... er dette normalt?? når man er blitt gravide[8D]

ORIGINAL: nissemor87

det stikker masse rundt navel parti... er dette normalt?? når man er blitt gravide[8D]

Hmm.. ja tror vel egentlig det.. Men igjen kan det være tanta også som gjør det.. så vanskelig å si[:)]

nja.. kansje... jaja.. hehe.. men da får vi bare se da[8D] eneste som kan si noe om hva dette kan være er en test uansett[:)]

Back
Topp