Tror føttene mine har..

Jenny27

Forelsket i forumet
vokst mens jeg var gravid... Prøvde et par joggesko som kjentes et nummer for små ut, jeg kjøpte dem i fjor og da passa de jo perfekt... hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.. Noen andre??[8|][8|][8|][:D]

Samme her[&:] Jeg må "gå inn" skoene mine fra ifjor igjen...tror jeg har fått breiere fot! Men men - sånn kan det gå[:D]

har ikke skjedd med meg!Men har hørt om folk som har gått opp ett nummer i skostr. etter å ha vært gravide...

her også...må kjøpe nye sko til jobb....blir dyrt for jeg bytter på en 4-5 par....[:'(]

Joggesko i samme str men andre sko er en str større. Håper jeg kommer inn i min str igjen jeg [8|]

Det er visst helt normalt å gå opp en skostr. etter en graviditet [;)]

ORIGINAL: brummemor

Håper det ikke skjer hver gang.. he he... Kan jo ende opp med kjempeføtter hvis man vil ha mange barn..[;)]  Var ute og gikk tur med ett par andre joggesko i kveld, og har nå kjempegnagsår!! Så føttene HAR FAKTISK vokst..[:@]

Jeg har lest at det kan skje... [:'(]Har gått opp 1 str. [:)]

ORIGINAL: Jenny27

Håper det ikke skjer hver gang.. he he... Kan jo ende opp med kjempeføtter hvis man vil ha mange barn..[;)]  Var ute og gikk tur med ett par andre joggesko i kveld, og har nå kjempegnagsår!! Så føttene HAR FAKTISK vokst..[:@]

Hehe, jeg har to svangerskap bak meg, og har ikke fått noe større føtter[:D]

ORIGINAL: Jenny27

Hehe, jeg har to svangerskap bak meg, og har ikke fått noe større føtter[:D]

Det har heldigvis ikke jeg heller fått! Har store nok fra før (40)!
Men jeg får ikke på meg alle ringene lengre[&o] Syns det er litt fælt det også for de betyr masse!

Får vel bare mase på ny jeg da [8D]

ORIGINAL: Isabelles mamma

Syns det høres litt rart ut. Noen som vet grunnen?

grunnen er faktisk helt enkel: Mange blir mer plattfot når de er gravide fordi vekten øker så raskt at kroppen har ikke tid til å tilpasse seg. så blir foten presset ned og "utover" viss du skjønner...kan bli litt bredere og lenger og rett og slett fylle ut litt mer....jeg har ikke gått opp i skostr, men kjenner at pumpsene og sånne andre trange sko er litt trangere enn før[:D]

Back
Topp