Tror du på spøkelser?

Lena Levegg

Forumet er livet
Eller ånder.. etc.

Jeg lurer litt her..
Og selv har jeg alltid trodd, men ikke sett.. så fikk jeg øye på noe rart..[&:]

(tar det senere)

Og så det er sagt... Jeg tåler å bli ledd av når det gjelder dette assa.. he he he....
Så jeg blir ikke fornærma for noe her.. [;)] [8D]..

Er ikke helt på nett alltid jeg skjønner dere.. ho ho

Jeg tror på spøkelser!!
Ikke sett noe jeg heller, men er sikker på at det finnes "hjelpere" og slikt, syns det er kjempe spennende![:)]

Nei........ Skeptisk!
Men hva har du opplevd da? (nysgjerrig ja) [:D]

ja det gjør jeg[;)]
bestefaren til samboeren gikk igjen i det gamle huset vi bodde i.
drev å ropte på sambo å masse annet rart[;)]
savner han faktisk[;)]

Jeg har aldri sett noe, men tror at det finnes mer mellom himmel og jord!
Synes det programmet "Åndenes makt" er spennende-må liksom se på det! [:)]

Hva har du opplevd da?!? nysgjerrig nå ja!! [:D]

ORIGINAL: *Mini*

Nei........ Skeptisk!
Men hva har du opplevd da? (nysgjerrig ja) [:D]

he he... det er ikke noe stort assa!! Men jeg ser for mye på tv tror jeg, åndenes makt helt klart!! Også ser jeg på to stykker på fredagskvelden på sebra kanalen, og de driver å tar bilder av spøkelser som de ser. Engelsk program, en er skeptikker og en er "klarsynt", og når de tar bilder av spøkelser så er det en spesiell ring på bildet.
Og nå la jeg inn bildene jeg hadde på kameraet mitt fra helgen, og rundt svigerfar er det er sånn ring--- creepy...
Ingen andre bilder har denne ringen (av flere 1000 bilder jeg har her)... Jeg syntes det er utrolig ekkelt.. he he
Spesielt siden svigermor døde for litt siden... Er det min fantasi som løper løpsk med meg eller???[:)]
Skal vise det til mannen min når han kommer hjem, tenk om han syntes jeg er fæl som sier sånn...[&:]

Jaa jeg tror litt. Hørt et spøkelse på gården hos pappa.

De tror det er gamle Elise som går igjen.
Når jeg var yngre pleide jeg å låne huset dems når de var på ferie og jeg visste jo at de har hørt rare ting selv om de ikke ville fortelle meg detaljer.
Og en kveld akkuratt kl 23:00 begynnte det med merkelig plingelyder (akkurat som om du slår med t-skje på et glass som henger)
Jeg lå i senga i 2 etg å leste og jeg kunne høre plingingen begynne i stuen, gjennom kjøkkenet opp den lange trappen til 2 etage, rundt rekkverket og gjennom gangen (det er sånn lang avlang trapp man må gå opp og undt hele rekkverket) og så bort til baderomsdøren. (rommet jeg lå på var innenfor badet igjen) og så snudde det og gikk ned igjen....
Tror du håret mitt sto rett opp eller??

Så begynte det å romstere nede i kjøkkenet. (soverummet var rett over kjøkkenet) og det var akkuratt som at kjøkkenskapene ristet selv om det ikke går ann. styra og ordnet med kopper og tallerkner.
Og så ble det stille.

Jeg var jo skrekkslagen og ville hjem så jeg kledde på meg og gikk ned og det er ikke bare bare. 1/3 av huset sto ubebodd med masse gamle møbler inni og det er sånn stor dobbeldør inn dit både i 1 og 2 etage som jeg måtte forbi med ståpels over hele meg.
Vesken min med husnøklene hjemme lå i stuen og når jeg kom inn dit raslet det i den store planten på andre siden av rummet. Du vet hvis lyden det gir hvis du går på bladene på en stor plante. kjempe deilig, jeg rasket til meg vesken og løp ut mens det igjen begynnte å klinge bak meg. Da var jeg driiit redd.

Det de har hørt før er banking på vindene i stuen og terrassedøren, romstering i skaper og stor sett leven i stua når de ligger oppe å sover. Har vert mye banking på vinduet. Men pappa og stemor har bare ropt ut i huset at "nå får du holde fred". Jeg hadde flytta!!!
De har ikke hørt noe på flere år nå, men jeg sover aldri der mer og jeg kan ikke gå opp forbi den store døra i 2 etg etter kl 18:00 uten at alle håra på kroppen reiser seg.

jeg skjønner ikke helt hvorfor hun skulle plage meg så voldsomt, hun har ikke plaget barna til pappa som bor der fast.
ble litt lang denne gitt...

ORIGINAL: Årolilja

Jaa jeg tror litt. Hørt et spøkelse på gården hos pappa.

De tror det er gamle Elise som går igjen.
Når jeg var yngre pleide jeg å låne huset dems når de var på ferie og jeg visste jo at de har hørt rare ting selv om de ikke ville fortelle meg detaljer.
Og en kveld akkuratt kl 23:00 begynnte det med merkelig plingelyder (akkurat som om du slår med t-skje på et glass som henger)
Jeg lå i senga i 2 etg å leste og jeg kunne høre plingingen begynne i stuen, gjennom kjøkkenet opp den lange trappen til 2 etage, rundt rekkverket og gjennom gangen (det er sånn lang avlang trapp man må gå opp og undt hele rekkverket) og så bort til baderomsdøren. (rommet jeg lå på var innenfor badet igjen) og så snudde det og gikk ned igjen....
Tror du håret mitt sto rett opp eller??

Så begynte det å romstere nede i kjøkkenet. (soverummet var rett over kjøkkenet) og det var akkuratt som at kjøkkenskapene ristet selv om det ikke går ann. styra og ordnet med kopper og tallerkner.
Og så ble det stille.

Jeg var jo skrekkslagen og ville hjem så jeg kledde på meg og gikk ned og det er ikke bare bare. 1/3 av huset sto ubebodd med masse gamle møbler inni og det er sånn stor dobbeldør inn dit både i 1 og 2 etage som jeg måtte forbi med ståpels over hele meg.
Vesken min med husnøklene hjemme lå i stuen og når jeg kom inn dit raslet det i den store planten på andre siden av rummet. Du vet hvis lyden det gir hvis du går på bladene på en stor plante. kjempe deilig, jeg rasket til meg vesken og løp ut mens det igjen begynnte å klinge bak meg. Da var jeg driiit redd.

Det de har hørt før er banking på vindene i stuen og terrassedøren, romstering i skaper og stor sett leven i stua når de ligger oppe å sover. Har vert mye banking på vinduet. Men pappa og stemor har bare ropt ut i huset at "nå får du holde fred". Jeg hadde flytta!!!
De har ikke hørt noe på flere år nå, men jeg sover aldri der mer og jeg kan ikke gå opp forbi den store døra i 2 etg etter kl 18:00 uten at alle håra på kroppen reiser seg.

jeg skjønner ikke helt hvorfor hun skulle plage meg så voldsomt, hun har ikke plaget barna til pappa som bor der fast.
ble litt lang denne gitt...

Å fyyyyy....  jeg er jo så livredd for å oppleve noe vettu!!!!  Og var jo helt sikkert på at han som bygde huset her skulle gå igjen, men her er det helt stille. Men tør aldri være alene hjemme om natten, holder med at Robin og bikkja er her da [8D]

Men sånne opplevelser hadde vært litt kult hvis man hadde vært mange da..[:D] Men ALDRI alene nei!! ho ho 

Spennende å høre historiene deres!
Er livredd for å oppleve noe sånt selv og....

Lena; har du fortalt det til sambo ang bildene?

ORIGINAL: Jordbæret

JA det gjorde jeg vettu.. he he
Han sa "jaggu, se der ja, det var et merkelig lys" ... helt rolig!! ikke overasket og ikke skeptisk!!![8D]

Ikke noe mer om det.. [&:]  Jeg gadd ikke å dra den videre jeg.. he he

Vil dere se bildet?

ORIGINAL: Lena 74

Han sa "jaggu, se der ja, det var et merkelig lys" ... helt rolig!! ikke overasket og ikke skeptisk!!![8D]

Vil dere se bildet?

Det var ingen ille reaksjon ihvertfall!

Ja, gjerne se bilde om du har lyst til å dele! [:)]

Vil dere se bildet?

Jeg vil gjerne se bildet!

-må ha stort bilde for at ringen skal være med-
Det er jo ikke noe store greier, men INGEN andre bilder vi har har dette lyset, og når jeg har sett dokumentarer om spøkelser, så er det disse ringene de henger seg opp i... 
(ps heksa er levende.. he he, var på lørdag da ungene gikk halloween på forskudd)

Det er jo ikke noe store greier, men INGEN andre bilder vi har har dette lyset, og når jeg har sett dokumentarer om spøkelser, så er det disse ringene de henger seg opp i... 
(ps heksa er levende.. he he, var på lørdag da ungene gikk halloween på forskudd)

hm... Det er jo 2 mindre sånne flekker på bildet og.. men den på svigerfaren din var skikkelig sterk i lyset liksom og helt anderledes.
Du får følge med på flere bilder dere tar av svigerfaren din, så kanskje dere ser det flere ganger! Kan jo hende at svigermor passer på ham!! [:)]

hm... Det er jo 2 mindre sånne flekker på bildet og.. men den på svigerfaren din var skikkelig sterk i lyset liksom og helt anderledes.
Du får følge med på flere bilder dere tar av svigerfaren din, så kanskje dere ser det flere ganger! Kan jo hende at svigermor passer på ham!! [:)]

Ja det er ingen andre bilder av han med et sånt lys.. hadde det alltid vært der hadde jeg ikke vært i tvil.Har ikke veldig mange bilder egentlig..
Ja jeg tenkte også på de andre ringene, og en på stakkars Hedda, kanskje derfor hun er så mørkeredd.. he he
selv de små ringene har jeg ikke sett på noe bilde vi har, dette er vel noe som pleide å være oftere på bilder
man fremkalte, ikke digitale!! ??[8D]

Ja det er ingen andre bilder av han med et sånt lys.. hadde det alltid vært der hadde jeg ikke vært i tvil.Har ikke veldig mange bilder egentlig..
Ja jeg tenkte også på de andre ringene, og en på stakkars Hedda, kanskje derfor hun er så mørkeredd.. he he
selv de små ringene har jeg ikke sett på noe bilde vi har, dette er vel noe som pleide å være oftere på bilder
man fremkalte, ikke digitale!! ??[8D]

Det er jo ikke fremkalt nei... det tenkte jeg ikke på! Og siden det ikke er på de andre bildene så kan det ikke sitte på selve kameraet heller.

Jeg er og mørkeredd... kanskje mamma passer på meg! [8|][:)]

Hva med hunden da? Har den hatt noen merkelig oppførsel liksom?!?

Det er jo ikke fremkalt nei... det tenkte jeg ikke på! Og siden det ikke er på de andre bildene så kan det ikke sitte på selve kameraet heller.

Jeg er og mørkeredd... kanskje mamma passer på meg! [8|][:)]

Hva med hunden da? Har den hatt noen merkelig oppførsel liksom?!?

Kan være godt å tenke på at den man har mistet er der... tror jeg.. he he
Lenge siden du mistet moren din eller?

Nei bikkja har ikke reagert på noe, men hun stirrer jo veldig på han på bildet da..[8|] tenkte jeg heller ikke på.
Men kan hende han spiser noe da, hun tigger alltid på han.. hehe

Hadde vært artig å spurt han om han merker noe, men det tør jeg ikke.. [&:]

ikke for å ødelegge stemningen her men de ringene er støvpartikler som er i rommet eller som sitter på kameraet ditt.....
Jeg har sånn selv og spessiellt på bilder fra vi bygde huset når det var sementstøv og dritt inne, da var der fullt av dem på bildene...[&:] sorry ass

Bare se her...riktig nok sier alle at de kjenner en energi på dette rommet men det er bare fordi at vi har bilde av jesus i muren. Det begynnte å regne når michael pusset veggene (taket var ikke på enda) så han måtte stoppe å jobbe og på veggen da ble det et mønster i pussen som ser ut som jesus hehe:)
Vi lot den være der for min hekse nabo sier at huset er velsignet og det er greit for meg.  Så enten er dette støv eller noe annet morsomt[:)]
Vennligst se bort i fra arbeidspilsen i vinduskarmen, man må jo kose seg litt hehe:)

Back
Topp