Tror du det er tilfeldig hvilket kjønn man får?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Måtte le av dette. Kan ikke helt skjønne hvilken sammenheng det har. Dog, jeg er meget bestemt i enkelte tilfeller, og absolutt ikke redd for å si hva jeg synes. Har en gutt i magen:-). Skal likevel sies at jeg ikke er like bestemt hele tiden, for jeg tar hensyn til omgivelsene.

Trodde det var mannens sædcelle som avgjorde kjønnet...er jeg helt på viddene her?!?

Etter å ha lest artikkelen ser jeg jo at jeg ikke er helt på avveie....men er skeptisk til de nye "funnene"

hehe. det er nok mannens sædceller som avgjør dette.
Eller er jeg mindre bestemt nå, i og med at jeg venter jente denne gang, og har en gutt fra før? :)

Jeg tror nok at det er andre ting enn min bestemthet som avgjør kjønnet, men når det er sagt så kan jeg ikke nekte for at jeg er ganske bestemt, og jeg har en guttebaby i magen :)

Jeg tror nok at det er andre ting enn min bestemthet som avgjør kjønnet, men når det er sagt så kan jeg ikke nekte for at jeg er ganske bestemt, og jeg har en guttebaby i magen :)
Hehe... Jeg er også ganske bestemt, og fikk en gutt for to år siden. Tror derimot teorien sprekker med den som er i magen nå ;) i hvert fall for min del..

Back
Topp