Tror du det blir gutt eller jente?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
Med disse mytene og kjærringrådene, så skulle jeg fått gutt sist, fikk jente. For min del håper og tror jeg det er et menneske, var det jeg sa sist når folk spurte. [emoji23] Og håper på kun 1. Egentlig er det samme for meg om det blir gutt eller jente. Har bestemt meg for at dette blir siste uansett, jeg er ikke laga for å gå gravid, og fødsel var ikke noe særlig sist.

Kartet sier jente :) må si jeg er veldig spent. Kartet stemte forrige gang :) får vi en jente så blir jeg veldig glad, da jeg har en gutt fra før og gjerne vil ha en liten meg også :hilarious: vil ha begge opplevelsene... blir Såklart like glad for en gutt :)

Blir glad uansett om det blir gitt eller jente, men magefølelsen sier av en eller grunn at det blir jente, det gjør også det kinesiske fødselskartet. Det stemte sist, så blir spennende å se om det stemmer nå også.

Tror jente. Svangerskapet er helt likt som første gang når det også var jente og hjerteknuseren høy. Sist når vi fikk gutt var hjertelyden mye lavere og jeg var i god form. Men har ingen ønsker. Har en av hver fra før.

Litt usikker.. har ikkje latt meg sjøl begynna å tenka på det ennå[emoji85]. Men har en av hver fra før så e egentlig akkurat det samma [emoji23][emoji106]

Kartet sier gutt, samboer er overbevist om gutt, jeg har ingen aning. Spiller egentlig ingen rolle, blir glade uansett :)

Tror det blir gutt, har en gutt fra før, og føler meg som en guttemamma:) Men selvfølgelig kan det hende det er en jente også og blir like glad for det!

Kartet stemmer ikke for førstemann, som ble gutt. Ifølge kartet skal spiren i magen også bli gutt, men kanskje det blir motsatt denne gangen også? Blir glad uansett hva det blir, men har alltid ønsket meg en jente.

Jeg har en av hver. Begge gangene hadde magefølelsen helt rett. Dette svangerskapet er helt ulikt! Aldri vært så dårlig, og har et snev av magefølelse på at det ikke bare er én inni der :facepalm:

Forrige gang var jeg sikker på at det var en gutt, men fikk en jente. Nå tror jeg det er jente, så da blir det vel en gutt [emoji23] spiller egentlig ingen rolle for meg, men hadde vært hyggelig med en av hver [emoji4]

Jeg tenker om det kan være jente, da jeg er superkvalm denne gangen, og sist var jeg ikke kvalm i det hele tatt, og da fikk jeg gutt:)

Jeg tror gutt, symptomene mine er helt annerledes nå! Uansett er begge deler velkomment, jente eller gutt! Så lenge det er et menneske [emoji1305][emoji1305] sist gang tippet nevøen min på en valp nemlig [emoji23]

Har to gutter fra før. Kartet sier nå jente, men det gjorde det med nr 1 også. Har litt følelse av at kanskje ei jente nå. Men hvis jeg skal gjette så kommer gutt nr 3 i rekka [emoji28]

Magefølelsen sier gutt, og det sier mange av disse "mytene" også :) Drømte også nettopp at jeg fikk gutt!

Blir like lykkelig uansett. Har gutt fra før, har følelsen av jente denne gangen [emoji5]

Nå skal det sies at jeg ikke helt klarer å tro helt på det, men det er så mye som har vært riktig opp gjennom årene.

For sånn 8 år siden når jeg traff mannen min var han på en slik alternativ messe, der ble han spådd at "dama" han hadde truffet kom til å bli "the one", og med henne skule han skulle få en gutt, så en jente. Gutten kom i 2016, så nå tror jeg at vi venter en jente ;-)

Back
Topp