Tror du de fleste andre har det bedre enn deg og partneren din?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Nei, egentlig ikke. Er veldig fornøyd med hvordan vi har det. :-) jobber i et yrke hvor jeg ser mange slite med parforholdet sitt, så det gjør meg enda mer takknemlig for det mannen min og jeg har <3

Jeg tror heller ikke det :) prøvde jo ut noen forskjellige før jeg fant den rette å gifte meg med ;)

Absolutt ikke! Tror nok mange har det like bra da ;)

Jeg er så heldig at jeg er sammen med den personen som kompletterer meg best! Føler meg velsignet! Klart vi ikke er enige om alt, men det er STOR forskjell på sak og person. Hørte engang et ordtak si at: Om folk legger like mye jobb ned i ekteskapet som i bryllupet, så hadde det ikke vært så mange skilsmisser. Et forhold krever at man gir og får. Alle trenger bekreftelse. Det fineste min mann gjør for meg, er at han hver eneste kveld før vi sovner tar hånda mi, og hånd i hånd sovner vi hver kveld. Det fine ved det er at han ikke gjør det for å vise andre at han "elsker meg" (for det er jo ingen andre der) :) , men for å vise meg det. Elsker han.

Vi har det nok ikke noe særlig værre en folk flest! :P

Nope. Vi har det ganske bra tross våre små krangler. Vet jeg ikke ville hatt det bedre med noen andre, og vet han elsker meg over alt :)

Er vel neppe hverken være eller bedre enn alle andre. Vi har det godt sammen men har også våre utfordringer. ;)

Back
Topp