Tror du at menn hadde overlevd en fødsel ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
To modige menn ville finne ut hvor vondt det egentlig er å føde. Med elektroder som simulerte rier festet til magen, testet de ut hvor sterke smertene virkelig er. Bare én av dem orket å "fullføre løpet".

Se videoen her!

Tror du at din kjære hadde overlevd?

Ja, helt garantert... Jeg så den linken om de to mannfolka fra Nederland som prøvde seg på "fødsel" på facebook. Det var mange "haha- kommentarer" fra damer på den. Jeg kjenner jeg blir litt irritert jeg. Er vi kvinnfolk så mye bedre, egentlig? Hvor mange damer er det som skriker og har seg under fødsel? Hvor mange er det som tigger om å få keisersnitt eller smertestillende? Hvor mange er det som sverger på at dette er siste gang? Hvor mange er det vel ikke som klager over fødselen i ukesvis etterpå? Vi kommer oss igjennom, fordi vi MÅ. Vi har faktisk ikke noe valg. Hadde mannfolk stått i den situasjonen at de MÅTTE gjennom det, så hadde det garantert klart det. Hvis vi først skal generalisere kvinner og menn.​

Ja, helt garantert... Jeg så den linken om de to mannfolka fra Nederland som prøvde seg på "fødsel" på facebook. Det var mange "haha- kommentarer" fra damer på den. Jeg kjenner jeg blir litt irritert jeg. Er vi kvinnfolk så mye bedre, egentlig? Hvor mange damer er det som skriker og har seg under fødsel? Hvor mange er det som tigger om å få keisersnitt eller smertestillende? Hvor mange er det som sverger på at dette er siste gang? Hvor mange er det vel ikke som klager over fødselen i ukesvis etterpå? Vi kommer oss igjennom, fordi vi MÅ. Vi har faktisk ikke noe valg. Hadde mannfolk stått i den situasjonen at de MÅTTE gjennom det, så hadde det garantert klart det. Hvis vi først skal generalisere kvinner og menn.​
Enig ;)
Jeg ba de skjære ut ungen min, fikk det som jeg ville til slutt å jeg skal ikke prøve meg på fødsel igjen :p

Enig med dere. Dessuten har jo vi en helt fantastisk premie i andre enden som gjør at man tåler deg utroligste. Tror deg hadde vært annerledes om man bare hadde smerten, og ikke premien!

Enig med deg :)
Det er VONDT, men de hadde nok klart det om de måtte de også :)

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app

Må man så må man?

Ha ha ha. Nei, har dere sett str på hodet til en baby??? Det skal jo ut en plass :p Noe må vi få beholde æren på syns da jeg :)

Back
Topp