Tror du at menn hadde overlevd en fødsel?

J

Janet

Guest
To modige menn ville finne ut hvor vondt det egentlig er å føde. Med elektroder som simulerte rier festet til magen, testet de ut hvor sterke smertene virkelig er. Bare én av dem orket å "fullføre løpet".

Se videoen her!

Tror du at din kjære hadde overlevd?
 
Tviler litt!:p De har jo så lav smerteterskel atte! Så all cred til oss damene! Man ser jo bare forskjell på en dame og en mann når de er forkjølet og vondt i halsen.. Damene kan fly rundt, men jammen om mennene skal bli vartet opp og ligge på sofaen..verdens undergang for de, bare ligger og klager og syter:laughing005 hehe
 
Tror nok menn hadde overlevd en fødsel, men at de hadde trengt mer ros og skryt etterpå, og kanskje "brukt" det mer enn vi damer gjør ;)
 
Overlevd hadde han nok. Men tror nok det hadde blitt ambulanse med blålys til sykehuset lenge før det jeg fikk reise inn med vanlig bil.
 
hehe.. ja disse mannfolka hadde vel bedt om å bli helt neddopa de!:p Kan se for meg samboer i denne situasjonen, han har tannlegeskrekk og klarer ikke å borre en gang.. hehe.. så en fødsel hadde nok blit hardt for han gitt!:p
 
Jeg tror faktisk ikke menn hadde overlevd en fødsel slik de er bygd sammen (og da tenker jeg ikke på at de har utovertiss :p). Men de er rett og slett ikke bygd for den typen smerte. Hadde vært gøy å se dem prøve da :p
 
Back
Topp