Tror du at menn hadde overlevd en fødsel?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
To modige menn ville finne ut hvor vondt det egentlig er å føde. Med elektroder som simulerte rier festet til magen, testet de ut hvor sterke smertene virkelig er. Bare én av dem orket å "fullføre løpet".

Se videoen her!

Tror du at din kjære hadde overlevd?

Neppe.. Men så ville jeg nok ikke greid det uten smertestillende selv heller.. Med første fikk jeg spinal og hastesnitt etter å ha vridd meg i smerte i flere timer.. Andre gang fikk jeg epidural og kjente ingenting før de skulle sy et par små rifter:-P

Jeg tror at det egentlig ikke går an å måle slik smerte. Hvis en mann hadde blitt puttet inn i en fødsel så hadde han helt sikkert klart det like bra som en kvinne! Jeg tror at smerte en vet at en ikke kommer utenom (som å føde babyen ut-den kan jo ikke være der inne for alltid) er smerte en takler bedre enn simulert smerte fra en maskin. Når vi vet at dette må vi gjøre, og at det kommer et lite barn etterpå, da takler kroppen det fint både med tanke på hormoner som utløses, og innstillingen den fødende inntar iløpet av de ni månedene svangerskapet varer. Så joda, mannen hadde klart det han også!

Neppe. Og hvis de hadde overlevd hadde de vært proppa så full i epidural, morfin, lystgass og gudene vet hva at de hadde vært lost in space i dagevis etterpå.
I hvert fall min.;)

Neppe. Og hvis de hadde overlevd hadde de vært proppa så full i epidural, morfin, lystgass og gudene vet hva at de hadde vært lost in space i dagevis etterpå.
I hvert fall min.;)
Hihi! Min og;-) Han er rødhåret også og de trenger visst mer smertestillende enn andre av en eller annen grunn...

Back
Topp