Tror du at du føder før, på eller etter termin?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Jeg har født etter to ganger, så blir nok det denne gangen også (selv om jeg ikke klarer la være å håååpe han kommer før ;))

Jeg har hele tiden gått med en følelse av hun kommer et par uker før termin, kanskje på grunn av størrelsen på magen, jeg vet ikke helt hvorfor.
Litt skummelt med en slik følelse, for da blir det så ekstra lenge om det går over termin :s

Tror og belager meg på overtid, men er jo alltid et håp om at han kommer litt før :) Født 1 uke før med første og 1 uker over med andre så vi får se når han kommer :)

Jeg har en sterk følelse av en eller annen grunn at hun kommer den 19. oktober.. det er 4 dager før termin :P Forrige ble født 3 dager før termin :)

Jeg har alltid hatt en følelse på at det blir septemberbaby, har termin 7. oktober, så ikke såå usannsynlig! Men prøver å innstille meg på overtid for at det ikke skal bli for tungt ;)

Jeg har alltid hatt en følelse på at det blir septemberbaby, har termin 7. oktober, så ikke såå usannsynlig! Men prøver å innstille meg på overtid for at det ikke skal bli for tungt ;)

Termin samme dag og har følelsen av septemberbaby! Redd tida kan bli lang hvis jeg går over :)

Vel, fikk beskjed av legen å roe ned så vi ikke fikk en for tidlig fødsel...men jeg tror imidlertid bare at vesle Oliver lurer oss...så går nok over ja:P Ergo kanskje ikke før i nov....wæwæ :eek: :rolleyes:

jeg har følelse at hu lille prinsessa her kommer den 10 el 11 okt istedenfor termin som er 9 ;)
gikk 2 dager over termin med 2 mann .
10 dager over med prinsesse nr 1 her ;)

nå er det vel ik lov å gå noe særlig overtid el hva ?

Tror egentlig at jeg kommer til å gå frem til termin.. men pga kronisk sykdom hos meg så er terskelen for å bli satt igang noe før veldig lav..
Med storesøster ble jeg satt igang 12 dager før og hun er født 10 dager før termin..

På "mobben"

Jeg har liksom ikke noen sånn sikker følelse denne gangen. Hadde det med første, så irriterer meg litt at jeg ikke har det nå. Jeg tenker av og til på tirsdag-onsdag etter termin, altså 2-3 dager etter, men klarer ikke bli klok på om det har noe med fødselen å gjøre eller om det er noe helt annet :P

Går jeg over, så tror jeg ikke det blir lenge over. Fødselen starter nok av seg selv :)

første kom 2 dager over termin og han lå langt ned i bekkenet og festet fra ca uke 30. denne i magen nå ligger med hodet ned, men langt fra festet, ligger høyt og veldig løst så har ingen tro for at hun kommer før i alle fall selv om jeg virkelig håper i det lengste.

Med min flaks går jeg nok over :p Mamma gikk over med alle 3 ungene, så jeg får nok samme skjebne :p hehe

Min mor gikk også overtid med alle sine 3. Jeg gikk en uke over tiden med førstemann. Denne gangen har jeg vondter "der nede" allerede nå som jeg ikke hadde før et par dager før fødsel sist. Jeg har også spor av blod i urinen og har hatt det i noen uker. Han ligger bedre og mer festet allerede nå, mens førstemann ikke festet seg i det hele tatt.

Såh.... kanskje akkurat til termin om jeg er heldig? :)

Tror jeg går over, men jeg vet ikke. De fleste førstegangsfødende går over. Så satser på at jeg er en av dem. Men min mor fødte meg 6 uker før termin. Så jeg vet ikke. Er det en sammenheng der?

Håper jeg føder i morgen :P
Jeg eier ikke tålmodighet, men med min flaks skjer det vel ikke noe før november.. Termin 23.okt så det er kanskje mer sannsynlig! :)
Utifra fullmåne og overtro kommer han 20 ;)

Fra mobilen :-)

Back
Topp