tror du at du blir å få flere barn ?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Tror du at du blir å få flere barn etter den som er i magen :)? Har du mange fra før av? Kanskje dumt spørsmål å komme med før marsboern er ute hehe.

Dette er min første. Jeg komme fra en stor søskenflokk, men er det man kaller «attpåklatt» - kom mange år etter de andre. Så har følte meg som enebarn til tider og følt meg ensom. Misunnet i barndommen venner som alltid had hatt javngamle søsken å leke med, misunna søsknene mine sitt nære forhold :angelic:

Så jeg vil ikke at denne skal blir enebarn, siden jeg har følt på «enebarn» følelsen selv. Men såklart, med PCOS kan alt skje. Selvom denne ble til naturlig uten prøving. Men «plan» min er å få 1-2 til på sikt om jeg får til og samboeren går med på det :) har man søsken har se alltids hverandre om noen skulle skje oss tenker jeg.

Min første og ganske sikker på at dette blir den eneste, men så er jeg 38 også da så har ikke så mye tid igjen liksom... Jeg ville vel egentlig ikke ha barn, hadde i alle fall slått det fra meg, men så fikk jeg en samboer som veldig gjerne ville ha flere så vi gav det et forsøk. Han har en sønn som blir 4 rett før vår kommer så får jo et halvsøsken da som ikke er så langt unna i alder. Selv har jeg bare halvsøsken, men de er for langt unna i alder og bosted til at det noengang ble noe særlig søskenforhold. Har alltid savnet det selv så skjønner hva du mener. Derfor skal jeg hvertfall holde meg i nærheten av halvbroren her så min får et søsken...

Har nummer 3 i magen, og ønsker en til om vi får det.
Dvs vi har 1 som er død, en som lever og en i magen. Ønsker 3 levende barn om vi er så heldige å få til det

Dette er første vår og vi ønsker flere[emoji5] Han snakker om 3-4, jeg snakker om 2-3. Kommer nok ikke til å vente lenge før vi prøver igjen da det tok 1 1/2 år før spiren satt denne gangen[emoji6]

Dette blir min fjerde så det blir siste her i hus [emoji4] hadde slått meg til ro med 3, men koselig med en til

Har en sønn på 2år og 7mnd når baby blir født..og ønske om at han skulle få søsken var stort:)tror vi slår oss til ro med 2,men åpen for at ønske om en til om noen år kan komme hvis vi føler det..så vi får se:)

Veldig usikker på det. Kunne på en måte tenke meg 3, men samtidig er to veldig fint også. Jeg er veldig takknemlig for at vi får nr 2 nå etter å ha mistet i MA. Føler også at vi er veldig heldige som får en av hvert kjønn, så på en måte kan det være jeg er fornøyd med to. Tiden får vise. Vi er ikke for gamle til å få en eventuelt 3 mann. [emoji4]

Har en fra før som blir 2år rett før termin. Vil ha to til etter lille i magen men ønsker å bli ferdig med studiene osv først.
Så etter planen blir det to tette nå også to tette om noen år[emoji4] er bare 21 år så har god tid!

Vi har en jente som nettopp fylte 3 år. Og en gutt på 10,5 mnd. Vi hadde egentlig tenkt det var nok. Men så skal vi vist ha en liten overraskelse i mars. Tenker vi gir oss nå. Da jeg er 37 (blir 38 til sommeren) og sambo blir 48 like etter termin. (Om lille kommer max på overtid kan h*n komme på pappaen sin bursdag [emoji14])

Vi venter nr 4, men en lever ikke lenger. Det blir nok ikke flere.

Nei nå får det være nok, dette blir min 4. og totalt vår 5. så vi har visst gjort vårt for å holde folketallet oppe [emoji1]

Vil ha minst 3. Tenker at me ikkje starter på prevensjon igjen etter første er født no i Mars (med mindre eg bør av med.grunner++) og så ser me når nr.2 vil bli til.

Er min andre, vil gjerne ha fler, men vanskelig uten mann:nailbiting:

Dette er min første, og helt ærlig: akkurat nå kjennes det ut som om det også blir siste for min del.

Kan godt hende hormoner eller erfaringer gjør at jeg endrer mening senere, men er egentlig helt fornøyd med å bare ha én. [emoji4]

(Hjelper nok ikke at dette svangerskapet så langt har vært HARDT - føles som om jeg får alle symptomene i boka...)

Vi ønsker ett barn til. Dette blir vår første, og siden jeg er "litt oppi åra" kan vi ikke ta oss den luksusen å vente noe særlig lenge før vi prøver på nr 2. Selv om tanken på et nytt 1. trimester er til å spy av, nå når jeg endelig begynner å føle meg litt som meg selv igjen.

Dette blir vår andre og jeg ser kanskje for meg en tredjemann, men kanskje ikke fullt så tett som disse to.
Storebror blir 2 rett etter termin :)

Hm, vanskelig å si - dette er vår første, og vi er "godt voksne" (jeg 36 og mannen 44). Aner ikke hvordan vi vil takle å bli foreldre siden det har vært oss to så lenge, så vi må nesten se hvordan de først 6-12 mnd blir før vi ser hva vi gjør :)

Back
Topp