Tror du at babyen kommer før eller etter termin?

En tråd i 'Våre leker' startet av Tigerbaby, 7 Nov 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Novemberbarna 19 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Ja, hva tror du, kommer babyen før eller etter termin, kanskje på termin? Gjettelek!

Jeg mistenker at babyen kommer 24, for da er det st.hans. Har termin den 25.

2. Mamma09og19 Gift med forumet Junibarna 2019

Jeg tipper at kiden kommer på termin. :D

3. lise r Flørter med forumet

Jeg tipper babyen kommer før termin 09.06, faren har bursdag 02.06, så satser på ein dag mellom der:)

4. Maddieh Forumet er livet Junibarna 2019

Termin den 26 foreløpig, sannsynligvis planlagt keisersnitt så blir vel kanskje en uke eller noe før?

5. Minimeg123 Flørter med forumet

Kjem sikkert etter termin som sist :) seier 1.juli eg (10dager på overtid) Best å stålsette seg :hilarious:

• Enig Enig x 1
  6. AppelsinA Glad i forumet Junibarna 2019

Med min flaks så blir det vel etter termin:dead:

7. Etlitehåp Gift med forumet Himmelbarn Sensommerlykke 2017

Før termin. Spent på om det blir juni- eller maibarn.

8. Nordlys2018 Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Jeg tror før termin, selv om jeg tror utviklingsmessig ligger vi an til å bli etter termin!

9. Emmisel Elsker forumet Junibarna 2019

Definitivt etter termin, har termin 13. Så tipper mini kommer mellom 23. og 27. :p

10. Gossow Elsker forumet FebbisBebbis2021 ❄️ Junibarna 2019

Fikk første 1 uke før termin. Håper på det samme nå og. Men med min flaks blir det sikkert over termin.
    Er igrunn det samme, bare ikke akkurat en uke over. Da har datteren vår bursdag.

11. Skattnr.2 Betatt av forumet

Etter... med forrige så gikk jeg 4 dager over termin, så jeg tenker at det kommer til å skje igjen.

Har termin 5.juni- så h*n kommer vel 9. Juni :)

12. Ønskefrue Gift med forumet Tilgangsansvarlig VIP Junibarna 2019

Sist gikk jeg ikke over mer enn noen minutter. Håper noe av det samme nå :nailbiting:

13. Celines Flørter med forumet

Etter termin. Orker ikke å tro noe annet :)

14. Sitron90 Glad i forumet Junibarna 2019

Etter, men visst eg har svangerskapsdiabetes kan det være eg ikkje får gå over :D

15. nallepia Elsker forumet Junibarna 2019

efter! Skal aldrig va så dum mot mig själv och tro innan igen! Första kom en dag innan termin så var ju skråsikker på att nr to skulle komma innan, men ikke! Han måtte vi sparke ut 9!!!! dager på overtid! Så når folk frågar om termin nu så sier jag slutten av juni

• Morsom Morsom x 1
  16. Nordlys2018 Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️

Oi, 9 dager er heftig!! :bag:

17. nallepia Elsker forumet Junibarna 2019

Ja det var lange dager kan du si! Så den går jag aldrig på igen! härmed sier vi termin 10 dager efter det egebtlige datumet :p

18. Snøkrystall Forelsket i forumet

Tipper etter :)

19. Elva Gift med forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene Julibaluba 2017

Første kom dagen etter termin, så rekner med denne drøyer til etter termin også

20. Sitron90 Glad i forumet Junibarna 2019

Sikkert etter :)

Del denne siden