Tror dette går galt...

Har og mistet opp til flere ganger og det er ikke noe kjekt i det hele tatt. Nettopp hatt en kjemisk i uke 4+3. Lykke til uansett hvordan det går. Håper du blir fort gravid igjen.:)

Har hørt om flere som har blødd under svangerskapet, men likevel ikke mistet. Det kan jo også være tilfellet for deg. Kontakt legen snarlig og få det sjekket!

Krysser fingrene for deg!! <3

Vi er tre gravide på jobben min og de to andre blødde tidlig. Gikk supert med begge to :) Hun ene er rundt 25 uker nå. Så ikke mist håpet helt!

Hvordan går det med deg?
Har ikke sjekka her inne på en stund... Blør litt enda, så regner med det gikk galt. Har ikke vert hos legen, må man det? Tenkte at naturen går sin gang jeg... Blødde mye to dager, deretter bare litt når jeg har tørka meg. Nesten ingenting nå...

Har ikke sjekka her inne på en stund... Blør litt enda, så regner med det gikk galt. Har ikke vert hos legen, må man det? Tenkte at naturen går sin gang jeg... Blødde mye to dager, deretter bare litt når jeg har tørka meg. Nesten ingenting nå...
Om tester blir svakere og du slutter å blø etterhvert trenger du jo ikke det. Jeg har vært hos legen for å få de registrert. Nå får jeg videre hjelp pga flere sa'er etter hverandre.
Men slutter ikke blødninga og hcg tester er positive må du ta en tur.

Om tester blir svakere og du slutter å blø etterhvert trenger du jo ikke det. Jeg har vært hos legen for å få de registrert. Nå får jeg videre hjelp pga flere sa'er etter hverandre.
Testa nå nettop... Den var helt negativ, og har kun litt brunlig utflod i dag... Så da ser det ut som kroppen ordna opp selv!

Godt du får hjelp! Håper det er din tur snart:)

Back
Topp