Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke sjekka her inne på en stund... Blør litt enda, så regner med det gikk galt. Har ikke vert hos legen, må man det? Tenkte at naturen går sin gang jeg... Blødde mye to dager, deretter bare litt når jeg har tørka meg. Nesten ingenting nå...Hvordan går det med deg?
Har du sjekka om testene blir svakere?Hvordan går det med deg?
Om tester blir svakere og du slutter å blø etterhvert trenger du jo ikke det. Jeg har vært hos legen for å få de registrert. Nå får jeg videre hjelp pga flere sa'er etter hverandre.Har ikke sjekka her inne på en stund... Blør litt enda, så regner med det gikk galt. Har ikke vert hos legen, må man det? Tenkte at naturen går sin gang jeg... Blødde mye to dager, deretter bare litt når jeg har tørka meg. Nesten ingenting nå...
Testa nå nettop... Den var helt negativ, og har kun litt brunlig utflod i dag... Så da ser det ut som kroppen ordna opp selv!Om tester blir svakere og du slutter å blø etterhvert trenger du jo ikke det. Jeg har vært hos legen for å få de registrert. Nå får jeg videre hjelp pga flere sa'er etter hverandre.
Men slutter ikke blødninga og hcg tester er positive må du ta en tur.
Godt du får hjelp! Håper det er din tur snartOm tester blir svakere og du slutter å blø etterhvert trenger du jo ikke det. Jeg har vært hos legen for å få de registrert. Nå får jeg videre hjelp pga flere sa'er etter hverandre.
Men slutter ikke blødninga og hcg tester er positive må du ta en tur.