Tror det spøker...

niva

Elsker forumet
Hvordan finner man ut om det "spøker" hjemme?
Sitter nede på stua nå og hører dunkelyder og "stønning" fra 2.etasjen. Håper det er en fugl på taket eller noe, men...
I mårest kom sambo løpende opp, bekymret for han hadde hørt et dunk og trodde jeg hadde ramla ut av senga.
Er litt creepy.

Typisk for et sted der d spøker er at man ofte får hodepine... kan føle at luften er tung å puste i... Er en i et rom hvor d spøker, kan en gjerne kjenne med hendene om du føler at d er varmere el kaldere enkelte steder i rommet.. [:)]

har mye hodepine, men det kan ha andre grunner.
huff, blir nervøs av å høre slikt når jeg er alene hjemme.

ORIGINAL: Litle Lady

Typisk for et sted der d spøker er at man ofte får hodepine... kan føle at luften er tung å puste i... Er en i et rom hvor d spøker, kan en gjerne kjenne med hendene om du føler at d er varmere el kaldere enkelte steder i rommet.. [:)]

æsj ja [&:] jeg bodde i et hus det gikk igjen en mann. var ingen tvil om at det bodde en til sammen med oss. jeg som ikke engang trodde på sånt. Datteren min på to år pekte hele tiden mot ene skapet på soverommet og sa mann og hun hadde mageproblemer. og jeg sleit med hodepine hver dag. den dagen vi flyttet hadde jeg så vondt i hodet at jeg ikke viste opp ned på meg selv. da vi flyttet (pga alt som skjedde i huset) var hodepinen som blåst vekk.

huff. ekkelt.... Håper ikke det er noe her. At det bare var noe på taket....
Men tror ikke fugler stønner for å si det slik :/ I tillegg la jeg merke til et barnehånd-avtrykk på vinduet på soverommet i dag når jeg skulle ha opp vinduet. avtrykket skilte seg ut fra resten av dugget liksom. som et gammelt avtrykk :P Håper bare det er de som bodde her før som ikke vaska vinduet skikkelig.....

Her gikk det igjen en mann+mørkere krefter i leiligheten min. Hadde også konstant hodepine, men trodde det var pga stress ellers i livet. Tok en husrens og nå er mannen borte og hodepinen er borte ! [:D]

ORIGINAL: BirgitteBarbot

helt normalt at en fugl dunker og stønner på taket da..[8|][8D]

Jaaaa, var det jeg trodde også [:-][8D] Men håper det bare var innbilning, eller vardøg kanskje.

Back
Topp