Tror det går skeis!

Myrtell

Glad i forumet
Septemberbarna 2019
Hei! Har ikke vært så aktiv her, men har fulgt med fra positiv test.
Er, eller skulle vært 5+4 i dag. I går begynte jeg å blø, ikke kraftig eller smertefullt, men jeg tror det er over og ut, desverre.
Skal ringe lege i morgen og høre om jeg kan få målt hcg før og etter helga for å finne ut hvilken vei det går.
Noen som har opplevd blødninger i svangerskapet, hvor det har gått bra?
Undres over at jeg blør så "lite", trodde der skulle være værre om det var SA. Klamrer meg i halmstrå her!

Jeg hadde en del blødninger av og på gjennom svangerskapet med femåringen, er det kun blod når du tørker deg eller er det nok til at det kommer på truseinnlegg el?

Jeg hadde en del blødninger av og på gjennom svangerskapet med femåringen, er det kun blod når du tørker deg eller er det nok til at det kommer på truseinnlegg el?
Det er veldig små mengder i bindet, men endel når jeg tørker. Tørker tørt på 3-4 tørk. Friskt blod, en og annen koagel.
Har også bare mensmurringer, og ingen smerter.
Mistet for ett par år siden, og da synes jeg å huske at det var både mye blod, klumper og smerte.

Høres ut om sånn jeg hadde det med femåringen.

Ville fortsatt kontaktet lege om du føler deg usikker, sender deg varme klemmer og krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning.❤

Kontakt lege. Rett og slett.

Det kan vinge begge veier. Men, så lenge det er mindre blødning og ingen smerter, så er jo det foreløpig et greit tegn.
Jeg begynte blø 5+3. Som en lett-moderat mens. Blødde i ca 6 timer, så sluttet det. Tok hCG og fikk legetime 5+4, fikk UL 5+5. (Kunne bekrefte graviditet, men ikke bekrefte liv.)
6+1 begynte jeg blø igjen. Blødde i 7 timer. Restblødning de påfølgende dagene. Hcg 6+2, legetime 6+3, UL 6+4.
hCGet hadde økt de 5 dagene, lavt men innafor. UL viste bankende hjerte.
Siden da har jeg ikke blødd noe særlig mer - men har da tatt det VELDIG med ro. Får et par restslumper med gammelt blod, men veldig lite. Ny UL i morgen, krysser fingrene for at det fremdeles er liv.

På 6+4 UL fikk jeg påvist et hematom. Ikke så veldig stort, men passe stort ift hvor langt på vei. Nå håper jeg bare det er borte.

... Altså. Hele poenget var bare; det kan godt være noe annet enn SA.

Ei jeg kjenner blødde flere ganger da hun var gravid, flere ganger var hun helt sikker på at hun spontanaborterte, men sønnen hennes er fire år nå. :Heartred

Venninna mi blødde en del med sistemann. Var hematom

Blødde da jeg var gravid forrige gang fra uke 8-9, alt var bare bra med bebis i magen:) Håper det kun er en uskyldig blødning:Heartred

Jeg har også hatt blødning uten at det er SA, både denne gangen og forrige svangerskap. Krysser fingrene for deg.

Hvordan går det?
Takk som spør :Heartred
Var å tok blodprøve i går. Skal ringe mandag og høre hva resultatet ble, om tallet er latterlig lavt, orker jeg ikke å kjøre en tur til.
Men jeg tror det er over og ut. Føler meg ikke gravid lengre, desverre.

Var å tok blodprøve i går. Skal ringe mandag og høre hva resultatet ble, om tallet er latterlig lavt, orker jeg ikke å kjøre en tur til.

Det.. stoppet til meg og da jeg blødde - men gikk mye på psyken, tror jeg. Blødd såpass mye mer at du tenker det er grunn til å tro at alt er vekk..?
Fikk du ikke henvisning til UL?

Det.. stoppet til meg og da jeg blødde - men gikk mye på psyken, tror jeg. Blødd såpass mye mer at du tenker det er grunn til å tro at alt er vekk..?
Fikk du ikke henvisning til UL?
Har egentlig blødd mindre enn en normal mens, synes jeg.. Lite i bindet, men mye på papiret. Nå er det såvidt litt rosa når jeg tørker meg.
Jeg tenkte jeg skulle ta en stripstest i går, den aller siste jeg hadde. Tisset i kopp, men det kom også endel blod oppi. Testet likevel, og det var bare såvidt det kom ei svak stripe. Usikker på om blodet har betydning, men det så ikke spesielt lovende ut. Legger ved bilde, det øverste er test fra den 17.,tatt rett før jeg begynte å blø, den nederste er den fra i går (19.)

Vedlegg

• _20210219_213406.JPG
    _20210219_213406.JPG
    17,9 KB · Visninger: 88
Har egentlig blødd mindre enn en normal mens, synes jeg.. Lite i bindet, men mye på papiret. Nå er det såvidt litt rosa når jeg tørker meg.
Jeg tenkte jeg skulle ta en stripstest i går, den aller siste jeg hadde. Tisset i kopp, men det kom også endel blod oppi. Testet likevel, og det var bare såvidt det kom ei svak stripe. Usikker på om blodet har betydning, men det så ikke spesielt lovende ut. Legger ved bilde, det øverste er test fra den 17.,tatt rett før jeg begynte å blø, den nederste er den fra i går (19.)

Tror ikke blodet har så mye betydning i prøven, men testen ser jo dessverre ikke helt lovende ut.. :(
Men om du ikke har blødd masse, og kombinert med smerter, så ville jeg ha ymtet på en UL likevel. Ikke for at resultatene ser så lovende ut, men for å utelukke at det ikke er utenfor livmoren, eller at du slutter og blø - men aborten ikke er helt fullført..

Ønsker deg masse lykke til, uansett. Veldig lyst til å håpe på at testen var defekt eller noe sånt, men.. kan hende det bare er best å.. håpe på at prosessen i det minste går fort.

Sender deg varme tanker ♥️

Jeg var 11 uker da jeg hadde en SA. Det var sjukt vondt. :nailbiting: Og det blødde myyye.

Ei jeg kjenner blødde en del med sin baby i magen, men barnet er friskt i dag. Dette er flere år siden så det gikk bra. :)

Jeg mener bare at det kan gå bra selvom du blør. :Heartred Jeg håper på det. :Heartred

Hvis du tok prøven på fredag kan du gå inn på www.furstpasient.no logg inn via id porten og velg bankid på mobil eller vanlig. Er prøvesvaret ditt behandlet så ser du det der.

Hvis du tok prøven på fredag kan du gå inn på www.furstpasient.no logg inn via id porten og velg bankid på mobil eller vanlig. Er prøvesvaret ditt behandlet så ser du det der.

Det er ikke alle legekontor som går via fürst.. Mine blodprøver kommer dessverre ikke opp på nett, til min egen frustrasjon. Får kun opp prøver fra 2015-2016 der, før legekontoret mitt gikk over til noe annet ><

Det er ikke alle legekontor som går via fürst.. Mine blodprøver kommer dessverre ikke opp på nett, til min egen frustrasjon. Får kun opp prøver fra 2015-2016 der, før legekontoret mitt gikk over til noe annet ><
Å nei så kjedelig! Det visste jeg ikke :(

Back
Topp