Tror det går galt...

Superlilje

Elsker forumet
Septemberlykke 2016
Hadde en liten blødning på fredag, og våknet til endel friskt blod i dag. Kombinert med tester som ikke blir supersterke tror jeg nok dette ender her. 6+3 i dag. Ul i morgen, så da får jeg nok bekreftet mistanken
 
Ånei, krysser fingrene for deg:Heartred
Det er de som har blødninger i svangerskap også! Og mange som fortsatt har mensen i de 9mnd de venter barn. Har du smerter også?
 
Kjenner igjen blødningen fra de andre gangene jeg har mistet, så har ikke så mye håp. Har ikke vondt enda, men har ikke hatt veldig vondt de andre gangene heller.
 
:( Klem til deg <3
 
Begynner visst å få litt smerter nå. Livet er urettferdig mistet i uke 11 og uke 4 og hadde svangerskap utenfor livmor før vi fikk nr 2. Men har jo vært heldig og fått to friske barn da ❤️
 
Så trist :( men du må få noe hjelp og utredning? ♡
 
Skal til gyn i morgen, har time til ul. Så får se hva han sier. Men man må vel ha tre etter hverandre for å få utredning, og har jo fått et barn i mellom. Og fastlegen telte ikke med den i uke 4+2 fordi den var så tidlig...
 
Klem til deg jeg har fått litt murringer i dag og litt brunt utflod så er litt bekymret selv.
Hadde en SA i uke fem...
 
Nei å nei :( Sender gode tanker og en klem til deg. Krysser fingrene for at det er uskyldig!
 
Å nei, det er det verste marerittet :( Krysser fingrene for deg!
 
Hadde en liten blødning på fredag, og våknet til endel friskt blod i dag. Kombinert med tester som ikke blir supersterke tror jeg nok dette ender her. 6+3 i dag. Ul i morgen, så da får jeg nok bekreftet mistanken

:( redd for det samme selv. Fikk en liten blødning i går. Aldri hatt sa før så vet ikke hva jeg kan forvente. Skal til legen på onsdag, så får høre da... :(

Krysser fingre for deg i dag :)
 
Nei nei håper det går bra og at den lille klorer seg fast, lykke til på ul i morgen :Heartred
 
Da var det bekreftet en sa. Så da får vi bare prøve igjen.. Blir heldigvis fort gravid stort sett.
 
Back
Topp