tror det går galt igjen....:(

minsine

Forelsket i forumet
Mensvonder (sånn veldig vondt) og blod på papiret i dag....:(

Så deppa, og lei prøving, hadde håpet d skulle gå bra denne gangen...!

Går det galt nå, så gidder jeg ikke mer! Da får vi ta imot hjelp!!

DRITT lei prøving og saer, kjemiske osv etter 5 års prøving...!!

Møkkakropp!!!!!


Beklager altså, men har en dårlig følelse for at dette går bra, nesten helt innstilt på at tr kommer for fult i løpet av dagen!

Oppdaterer om det skjer noe mer!
 
ånei! :/ aldri opplevd sa, men kan tenke meg at det ikke er noe moro. og ihvertfall når man har prøvd i 5år :( krysser fingrene!!!
 
Kommer mer blod nå, så er nok bare å innse fakta! Lykke til dere andre her inne, måtte spirene gro seg store å sterke frem til september!! <3

Vi tar en pause i prøvinga nå tror jeg.... sliten! :(
 
huff a meg :( men noen blør vel i begynnelsen? *klem*
 
huff a meg :( men noen blør vel i begynnelsen? *klem*


Ja vet mange blør, og at det kan være ufarlig, men her kommer det MENGDER og klumper...(sorry detaljer)
Så er nok ikke noen spire der inne lengere :(
Kommer til å teste igjen om et par dager for å se...
Men alt håp er nok ute! Masse vondt har jeg også!
 
NEEEEEI! Huff, minsine, dette var virkelig leit! Hadde så håpet dette skulle være deres PP!
Ikke vent for lenge med å gå til legen om dere ønsker hjelp. Den prosessen er lang, og du kan se på den som pausen :) Bestill deg legetime raskt du! Sender deg bøttevis med klemmer, og håper dere om ikke så alt for lenge har et nurk hos dere <3
 
huff så trist :(
 
Løpet er kjørt ja... har blødd masse.....MASSE... men prøver å tenke positivt, selv om det ikke er like lett hele tiden :( Vi får hjelp om vi vil, ble konisert for 1 år siden (forstadiet til kreft), og vært mye inn og ut på utredning, det som er saken er at de ser ikke noe galt ved meg eller mannen min, så de vet ikke hva som kan gjøres. Jeg har diskutert med legen min om ikke jeg kan få en antibiotika kur midt i syklusen, for det gikk jeg på da mini jeg har fra før ble unnfanget. Så tror det kan hjelpe på igjen Vi strevde 1 år med å få henne også. Så ble jeg sjuk, fikk luftveis infeksjon, og fikk antibiotika, da satt spira med en gang.

Legene sier kroppen min ser på et embryo som et virus.. og støter det fra seg, har jo blitt gravid MANGE ganger, men mister hver gang, eller opplever kjemiske.

Har nå bestilt et lager fra e-bay, med el tester.... skal prøve (igjen) solvipect og grapefrukt juice Spiser sundt, trener, tar vitaminer og folsyre. Har nesten sluttet å røyke, og prøver å ikke være for opphengt i prøvinga...
Så vi får se om det gir resultater etterhvert.

Lovte meg selv å ta det som det kommer, men er ikke så lett når en tester positivt, for så å begynne å blø...!

Nå skal jeg ta dagene frem til el, med ro kose meg og slappe av... Så får vi se om det blir en spire på oss!
 
Back
Topp