Tror det er vår tur :)

Prøvernr3

Glad i forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Ja, nå ligger jeg her hjemme med mer eller mindre regelmessige rier! Kommer ca hvert 6-7 minutt og varer ca 50-60 sekunder! Ganske så vonde og puster meg gjennom dem! Tenkte jeg skulle ringe føden om et par rier til, også høre om det er tid for å ringe barnevakten... Klarer ikke helt å forstå at det er fødsel på gang, for med første starta det med vannavgang. Men dette er nok ikke bare kynnere... Iiik så skummelt og supergøy på samme tid ❤️❤️❤️

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Spennende! :-D masse lykke til! :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk :) kommer oftere og oftere her! Har ringt mamma, så hun er på vei for å ta seg av den kommende storesøsteren ❤️ snakket med jordmor på sykehuset som ville jeg skulle komme inn om ikke så altfor lenge, men kunne fint vente til det var 3-4-5 min mellom... Fy F.... Så vondt det er! Hadde glemt det litt jeg :) men smiler av tanken på at vi snart skal få hilse på den lille gutten vår! Bring it on

Lykke til, og hipp hurra:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå håper jeg du er i full gang på fødestuen! Lykke til

Lykke til! Er misunnelig dom det holder! :-)

Tusen takk for alle lykkeønskinger!! Lille Kasper kom til verden Kl 07.06 idag. Kl 5.30 var åpningen 4 cm, så det var ganske intenst der en stund :) rakk ikke smertestillende, rakk såvidt å komme meg i fødeseng og på tre pressrier var han ute!! Kun ett lite skrubbsår på mamman! ImageUploadedByBV Forum1400922357.864455.jpg

Han er verdens vakreste så klart; 3596 g, 52 cm og HELT PERFEKT! Nå koser vi oss på hotellet og venter på at storesøster og pappa kommer!

Gratulerer så masse :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Gratulerer så masse med en skjønn liten gutt:)

Back
Topp