Tror det er over...

Shentz

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 2021
Med svakere tester, nedgang fra 2-3 til 1-2 på digital og mye smerter ser det ut som det er over. Er fryktelig redd det er exu. Smertene er så vonde at jeg sliter, i tillegg har jeg "tak" i ryggen som ved rier. Er det slik ved exu mon tro? kaster snart opp av smertene.

Med svakere tester, nedgang fra 2-3 til 1-2 på digital og mye smerter ser det ut som det er over. Er fryktelig redd det er exu. Smertene er så vonde at jeg sliter, i tillegg har jeg "tak" i ryggen som ved rier. Er det slik ved exu mon tro? kaster snart opp av smertene.

Ånei :(
Så trist da, og så utrolig vondt det høres ut!
Smerter ved EXU er slik jeg har forstått det, sterke smerter nesten som knivstikk, og de er gjerne plassert i ryggen eller flanken.
De kan komme og gå, og variere i styrke. Så vondt det høres ut som du har, så bør du få en legeundersøkelse snarest - det er ikke normalt. Ring legevakten på 116 117, så hjelper de deg videre! Masse lykke til og god bedring. Varme tanker herfra!

Så trist å høre :(:Heartbigred

Hvis du mistenker exu bør du kontakte legevakten nå slik at du får undersøkt det.

Venter på at min mann skal komme hjem så han får kjørt meg til legevakten. Måtte ringe 113 om det ble verre fikk jeg beskjed om av legevakten. Men kan ikke la guttungen på snart 8 være alene hjemme heller.

Så leit :( :Heartred

Trist å høre! Håper du finner ut av det [emoji173]
Hadde det som du beskriver da jeg var i uke 13. Ringte legevakten og fikk beskjed om at det antakeligvis var starten på en SA. 6mnd senere kom eldstemann til verden!

Venter på at min mann skal komme hjem så han får kjørt meg til legevakten. Måtte ringe 113 om det ble verre fikk jeg beskjed om av legevakten. Men kan ikke la guttungen på snart 8 være alene hjemme heller.

Han får bli med hvis det er krise. :)

Ligger på kk. De fant ingenting utenfor livmoren heldigvis men ingenting i livmoren heller. Ettersom jeg etter el er 4+6 med sjans for noen dager kortere så kan det være grunnen. Evt er det kroppen som ikke har innsett at fosteret ikke utvikler seg. Venter på svar på ny hcg. Legen mente 78 på 4+0 var lavt og at jeg mest sannsynlig ikke er gravid lengre. Vi får bare vente og se hva de sier.

Ligger på kk. De fant ingenting utenfor livmoren heldigvis men ingenting i livmoren heller. Ettersom jeg etter el er 4+6 med sjans for noen dager kortere så kan det være grunnen. Evt er det kroppen som ikke har innsett at fosteret ikke utvikler seg. Venter på svar på ny hcg. Legen mente 78 på 4+0 var lavt og at jeg mest sannsynlig ikke er gravid lengre. Vi får bare vente og se hva de sier.

Huff :( tankene er med deg ikveld [emoji173]️

Huff så trist [emoji173] tenker på deg

Sender deg gode tanker[emoji173]️

Då var det visst over. Kroppen tror den er gravid men hcg i blodet viser at det e så godt som over. Får bare vente til kroppen ordner opp av seg sjøl

:Heartbigred

Masse lykke til videre og stor klem

Huff, så trist :( Masse varme klemmer herfra. Kjempemasse lykke til videre. Håper neste sitter fort og lenge ❤️

Back
Topp