Tror det er over nå :-(

Ramp3n

Glad i forumet
Dere som har abortert før. Rundt her hvor jeg er nå, 10+5.. hvordan har det føltes ut?

Har jo nå slitt med litt blødninger og kramper/smerter i ukesvis. Men idag har jeg hatt så intense smerter i magen og nå kom det mye blod og føltes ut som to klumper når jeg var på do. Vanskelig å se hva det var når det forsvinner ned i do sammen med blod..

Har ringt sykehuset så skal inn på akuttmottaket nå å få sjekket. Føler jeg renner ned det sykehuset om dagen. 5 gang jeg er det på en uke. De må jo nesten håpe jeg bare aborterer nå så jeg slipper å mase så fælt på dem :( altså, har to barn fra før og aldri vært så nervøs tidligere. Men har jo også holdt meg u nå større blødninger som nå....

Sender deg en klem, masse lykke til[emoji173]️ håper alt fremdeles er bra med spiren[emoji173]️

Sender deg en klem, masse lykke til[emoji173]️ håper alt fremdeles er bra med spiren[emoji173]️

Takk ❤ Jeg og, men nå tør jeg ikke ha forhåpninger lenger :( Dama jeg snakket med på poliklinikken så der kan høres ut som jeg aborterer nå :(

:Heartbigred

Takk [emoji173] Jeg og, men nå tør jeg ikke ha forhåpninger lenger :( Dama jeg snakket med på poliklinikken så der kan høres ut som jeg aborterer nå :(
Huff så vanskelig, håper virkelig det går bra[emoji173]️

Åh så trasig. [emoji20][emoji20][emoji20]
Sender deg en hel haug med klemmer. [emoji847][emoji847]
Lykke til på akuttmottaket. Godt de passer godt på deg. [emoji173]️

Kom fort inn på akutten. Ble liggende i en seng og når jeg reiste meg for å gå bort i gyn. stolen rant det masse. Blødde tvers igjennom alt. Tok av klærne og opp i stolen og der lå lille spira mi. Ca 3-4 cm. Helt knust over å ha sett det :( Det trengte jeg virkelig ikke.

Ble kjempedårlig mens jeg satt der, fullt kaos og hasteoperert i natt. Barnefar er på fjellet med barna. Ikke fortalt noe ennå. Føler meg helt alene akkurat nå... Ligger bare å gråter. Helt forferdelig og unner ingen dette.

Krysser fingrene for alle spirene deres og at det holder hele veien ❤

Skal prøve å sove litt. Men ikke lett.

Åh nei! [emoji20][emoji20] Stakkars deg. Dette unner man virkelig ingen.
Håper du får barnefar hjem til deg snart. Evt andre gode støttespillere.
Be om litt beroligende så du får sovet ut. Det trenger du etter det vonde du har vært igjennom.
Masse gode tanker til deg. [emoji173]️[emoji173]️
God bedring.

Uff, så forferdelig opplevelse du har hatt![emoji174][emoji174] Også helt for deg selv! Håper noen kan komme å være sammen med deg!

Sender deg gode tanker og klemmer[emoji173]️

Så utrolig trist! Sender deg mange klemmer ❤

Back
Topp