tror det er over igjen -oppdatert-

ubeleilig

Gift med forumet
oppdatering:

tok en Quick respons test i dag og den var mer tydelig den streken ganske positiv vil jeg si selv, bilde av den i annet innlegg, ikm i dag så jeg har senket skuldrene litt, selv om de testene jeg har tatt ikke kan sammenlignes. SKal til legen i morgen og ta en hcg og urinprøve go tar en ny quick respons selv på onsdag. Får ikke dratt til legen å ta ny blodprøve på torsdag siden vi reiser bort., Men håper jeg fortsatt er her inne når vi kommer tilbake på søndagen igjen..

-----------------------------------------------------------

Faen jeg tror det er over igjen og denne gangen en kortere glede enn sist. Tok en test i dag og den var svakere enn den for to dager siden. og jeg har like vondt i korsryggen som under sist sa. SÅ jeg tror det er over igjen, begynner vel å blø om ett par dager. Det er visst ikke meningen at vi skal bli 4 i denne familien da. Nå er jeg lei, hater denne møkka kroppen. Orker ikke være her inne akkrat nå men håper det går kjempebra og knirkefritt med dere fram til termin. Gratulerer til alle gravide, masse lykke til og kos dere i svangerskapet. Vi får bare prøve igjen etterhvert om jeg ikke tar en pause fra prøving og alt nå. Vet ikke om jeg orker dette mere.

nei!!![:(][:(][:(]

nå ble jeg lei meg snuppa[:(]
men så lenge du ikke blør ennå, så er det vel fortsatt et håp???

Neeei [:(]

Håper det ikke stemmer...

har bare en skikkelig dårlig følelse, men tar en ny test i morra. Var ikke lik test den jeg tok i dag og måtte opp på do 3 timer før jeg tok testen og hadde drukket vann men tør ikke håpe noen ting... streken brukte lang tid på å komme opp og var temmelig svak. blir så lei meg om det ender i sa igjen, tør ikke håpe eller tro noen ting. Får sikkert ikke tatt noe blodprøve hos legen heller for vi reiser bort om tre dager. og det er så langt å dra til legen. får heller teste sjøl..

Åååhnei[:(]

Jeg krysser fingrene for at det går bra *klem*

nei nei nei[:(]

håper virkelig det ikke stemmer....

sender over mange gode klemmer og varme tanker

Håper virkelig ikke at det stemmer!
Du får bare tenke positivt!

PS: jeg hadde skikkelig vondt i korsryggen og i magen igår og var drit redd for at jeg spontanaborterte. Testen var like svak(muligens svakere) enn dagen før...så jeg var litt deppa. Men idag er streken myyye sterkere selv om smertene fortsatt er der. Så må bare holde motet oppe[:)]

hufff[:(] håper det ikke stemmer. Krysser fingrene for at det går bra.Sender deg en varm klem

takk jenter, dere er gode, Hva skulle jeg gjort uten dere. Har snakka litt med kjæresten også nå og det hjelper litt på humøret i allefall. Han støtter meg jo uansett og kommer gjerne med en ny ladning sperm når det trengs sa han. He he... Søtingen. får prøve å tenke positivt enn så lenge:)

ORIGINAL: ubeleilig

takk jenter, dere er gode, Hva skulle jeg gjort uten dere. Har snakka litt med kjæresten også nå og det hjelper litt på humøret i allefall. Han støtter meg jo uansett og kommer gjerne med en ny ladning sperm når det trengs sa han. He he... Søtingen. får prøve å tenke positivt enn så lenge:)

hehe[:D]herlig kjæreste du har[:D]

viktig å ikke gi opp de positive tankene[:)][:)]

masse lykke til videre[:)]

Ja, han er virkelig verdens beste. Kommer innom og forteller hvordan det går.. tar en ny test i morra eller tirsdag.

Huff[:(]

Håper på det beste.

Varm klem

Krysser fingrene for deg og håper det går bra
Masse lykke til!

har tenkt litt og lurer på om det kanskje kan være bekkenplager jeg kjenner allerede???, pleier å få litt vondt i ryggen rundt el og litt under mensen, men ikke så ille som nå, men sleit veldig med bekkenplager da ejg gikk gravid med gutten vår. Men husker ikke at de føltes sånn ut. Sitter kjempedypt inni korsryggen akkurat som om npen har låst av en del der inne. også brenner det på en måte.. vanskelig å forklare. stråler litt på sidene. Er bare støl i magen og lysken, ingen smerter der... merkelig. Bekkenløsning så tidlig i tilfelle??? hjelpes...

har tenkt litt og lurer på om det kanskje kan være bekkenplager jeg kjenner allerede???, pleier å få litt vondt i ryggen rundt el og litt under mensen, men ikke så ille som nå, men sleit veldig med bekkenplager da ejg gikk gravid med gutten vår. Men husker ikke at de føltes sånn ut. Sitter kjempedypt inni korsryggen akkurat som om npen har låst av en del der inne. også brenner det på en måte.. vanskelig å forklare. stråler litt på sidene. Er bare støl i magen og ysken, ingen smerter der... merkelig. Bekkenløsning så tidlig i tilfelle??? hjelpes...

har hørt det er flere som faktisk får bekkenløsning så tidlig.. håper selvfølgelig ikke det er det, men det er jo 1000
ganger bedre enn at det er en SA..
håper alt er i orden med den lille spiren din!!

ORIGINAL: langlifrøken

har tenkt litt og lurer på om det kanskje kan være bekkenplager jeg kjenner allerede???, pleier å få litt vondt i ryggen rundt el og litt under mensen, men ikke så ille som nå, men sleit veldig med bekkenplager da ejg gikk gravid med gutten vår. Men husker ikke at de føltes sånn ut. Sitter kjempedypt inni korsryggen akkurat som om npen har låst av en del der inne. også brenner det på en måte.. vanskelig å forklare. stråler litt på sidene. Er bare støl i magen og ysken, ingen smerter der... merkelig. Bekkenløsning så tidlig i tilfelle??? hjelpes...

har hørt det er flere som faktisk får bekkenløsning så tidlig.. håper selvfølgelig ikke det er det, men det er jo 1000

bekkenløsning kan jeg leve med, da er de tjo for en grunn, Heller det enn en ny sa... Får bare vente og se. Akkurat nå har jeg tatt meg en paracet i håp om at hodepina forsvinner og kanskje ryggsmertene sammen med den.. hodepina og at jeg fortsatt er litt småtrøtt må jo være ett godt tegn i tillfelle.

ORIGINAL: langlifrøken

bekkenløsning kan jeg leve med, da er de tjo for en grunn, Heller det enn en ny sa... Får bare vente og se. Akkurat nå har jeg tatt meg en paracet i håp om at hodepina forsvinner og kanskje ryggsmertene sammen med den.. hodepina og at jeg fortsatt er litt småtrøtt må jo være ett godt tegn i tillfelle.

krysser alt jeg kan for deg, vil ha deg med videre vettu[:D]

Ubeleilig!! Krysser alt mulig for at du ikke skal forsvinne herfra!!!! Vil ha deg her med meg[:)][:)][:)]

tusen takk. Godt å ha dere her. ikke så ille i dag faktisk, men merker det med en gang jeg løfter på lillegutt og med en gang jeg beveger meg mye. Ellers er formen ganske bra.

snuppa jeg sniker litt fra fs og du skal ikke minst igjen.

heier og krysser alt for deg og at spira klorer seg fast i 9 mnd[:D][:D]

masse kos[:D][:D]

Back
Topp