Tror det er noen av oss

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
som kommer til å føde i helgen? Men, helt sikkert IKKE meg hehe... Jeg må nok gå over med 1 uke ..............
Er veldig glad jeg ikke er så tung denne gangen, og kiropraktoren har knekt opp hele bekkenet,ryggen og nakken min. Så jeg er faktisk smertefri nå:)

Sover godt, og sover til ca 12 hver dag.. Føler meg litt lat, men trenger det og:)
Så dagene går utrolig fort nå hehe......

Lykke til fremover jenter! :) Goood helg!

Håper det blir meg.. hehe

Så heldig du er som kan sove til 12 hver dag Her våkner jo knerten mellom 6 og 7 så da er det jo å få han i barnehagen.. Kan jo legge meg igjen etterpå men blir liksom ikke helt det samme.. Så nyt det mens du kan

Vil at det skal være meg men tror ikke det blir meg - og det er helt greit!!

Men helt sikkert noen som føder i helgen ja! Lykke til, jenter!!

Sender over fødestøvet til noen andre! =)
Lillemor må holde seg inne 1 uke til, da kommer BF =)

Blir nok ikke meg heller tenker jeg.. Sitter her med småvondt i magen pga UVI og skulle heller ønske jeg hadde rier.. *sukk*

Sender tonnevis med fødestøv til alle dere fødeklare frøknerGod helg, jenter

blir nok ikke noen fødsel her heller

Er ikke helt klare vi, så vi kan godt vente en stund enda!

Jag vill! Och JM sa att jag skulle kose med sambon heeela helgen, helst flera ggr om dagen. Hon ville helst att ja skulle föda innan ja ska till henne igen tisdag. Kunde inte vara mer enig!

Noen blir det nok, men ikke meg:) Er rolig for tiden, ikke mye kynnere heller, de har faktisk roet seg...

Men nå skal jeg jo ta keisersnitt på tirsdag, så det er jo ikke så lenge til. Prøver å nyte de siste dagene med magen (blir siste gang) og litt alenetid.

I morgen skal jeg til frisøren og freshe meg litt:)

Er litt urolig for lillegull, har ikke noen grunn til det, men er redd det plutselig skal skje noe der inne i den trange magen. Gleder meg til jeg har han i armene mine...

¤BabySunshine¤ skrev:
Håper det blir meg.. hehe

Så heldig du er som kan sove til 12 hver dag Her våkner jo knerten mellom 6 og 7 så da er det jo å få han i barnehagen.. Kan jo legge meg igjen etterpå men blir liksom ikke helt det samme.. Så nyt det mens du kan

Jaaaa,mannen har endelig kommet ... Eller for 1,5mnd siden....
Så han er såå snill og liker å ståopp på morgen....:)
Jeg tar mye heller natten, og gir 1 flaske:)

Back
Topp