Tror det er noe feil her...

Olive76

Forumet er livet
Jeg kan ikke se alle de nye tråder som blir skrevet.....eller så er det ingen nye tråder? Er litt problematisk når super-trådstarterne føder og Lenmor? Har du gått i streik eller hva? Ellers er status her syk Felix. Er nesten bekymret nå. Han har bare spist pupp siden søndag og nå kastervhan opp og er sløv og trøtt. Prøver nå med GEM på sprøyte og håper jeg kan få ham vædsket litt opp.... Stakkar.

Ser ut til at vi uansett blir slått sammen til et samlet 2006. Ak ja. Da var den tid forbi. Suuuk!

Du er sannelig en frilynt prest - sexbomber for å få opp væskenivået på sønnen - imponerende!

Ja, jeg er litt i streik - jeg har tenkt et par ganger at jeg skulle startet en tråd, men jeg gidder rett og slett ikke.. de siste 15 trådene jeg har startet har vel hatt gjennomsnittlig 2 svar kanskje? Rimelig kjedelig

Tror jeg dropper sexbomberne da. De virker ikke. Nøyes med GEM og litt autocorrect istedet....

Håper han snart er bedre da! (Og autocorrekt kan være noe herk)

Jeg er såvidt hjemmom en tur - har vært i møte på jobb, og skal på seinvakt igjen... får vasket litt klær og sånt mens jeg er innom da - det er greit å få unna

Vasker klær her også. Mange gulpekluter med Felix-oppkast på....

Heisann hoppsann.
Sorry at jeg har vært lite aktiv, men tiden streker ikke helt til alt om dagen.
Koser meg hjemme med Sigurd, hadde besøk av helsesøster på mandagen. Alt var bra med prinsen og han hadde gått opp til 3740 var 3270 ved fødsel. Så glad i mat ja
I dag er Christian hjemme og koser seg med lillebror liker å ha han opp på magen sin. I morgen er det karneval og tema er hakkebakkeskogen, Christian skal være elgen

God bedring til Felix. og god vakt lenemor

Hahahaha må le litt her!!! Stakar Felix! Det hjelper helt sikkert med sexbomber... Funker vel på gutter flest?

Ellers så er jeg elendig på å svare og starte tråder! Meeen er bevisst på det og da er vel halve gjort????? hehe skal se om jeg ikke kan sjerpe meg

Back
Topp