Tror det er her jeg skal være :)

Gravid-18

Augustmamma
Septemberhjertene 2018
25.des tok jeg en test for tredje gang siden mensen ENDA ikke hadde kommet. Sist mens var 14.november..
Tittet bort på testen etter en stund og der var det to streker Tok en digital i går som viste 1-2 uker og det kan nok stemme med smerter jeg hadde i begynnelsen av desember.
Siden sist mens var 14.nov er jeg jo 6 uker på vei hvis man regner fra siste mens, men det kan ikke stemme siden jeg ikke fikk positiv test før 25.des. Jeg tok også en test 18.des som var negativ.
Har ei datter fra før og hvis dette går bra blir det akkurat 4 år mellom de.
Når jeg var gravid med min datter ville jeg fortelle den fine nyheten til de nærmeste med en gang, mens nå føler jeg ikke helt for det. Om det er fordi at denne gangen var det ikke helt planlagt sånn som med lillemor eller om jeg bare er så redd for å miste vet jeg ikke. Tør liksom ikke slippe gleden løs.
Men krysser alt jeg har for at det går bra denne gangen og!
Symptomer jeg har er:
Stikkinger nederst i mage, vondt i korsrygg (som mensen er på vei)
Brekninger
Trøtt
Litt ømme pupper
Og på julaften var jeg så oppblåst at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg.
Og sist men ikke minst...migrene!!!
Nå har jeg ikke hatt migrene på lang lang tid, mens i dag er det tredje dagen jeg har det

Når bør jeg kontakte lege? Man glemmer så fort fra sist gang!! Og siden de regner fra siste mens så kommer det jo ikke til å stemme med antall uker.
 
Jeg ville bare innom tråden din og gratulere deg så masse!! :D
 
Gratulere med positiv test [emoji4] hadde kontaktet lege for en henvisning til TU siden du ikke har hatt mens siden 14 nov,. Da kan du jo være lengere på vei enn det du tror du er, selv om du har fått negative tester.
 
Gratulere med positiv test [emoji4] hadde kontaktet lege for en henvisning til TU siden du ikke har hatt mens siden 14 nov,. Da kan du jo være lengere på vei enn det du tror du er, selv om du har fått negative tester.
Takk for det :D
Ja, kanskje jeg bør gjøre det?
Når jeg ble gravid sist så visste jeg at det stemte for da fikk jeg positiv test den dagen jeg skulle hatt mensen mens denne gangen så tok det lang tid før positiv test. Takk for svar :)
 
Gratulerer så masse[emoji1]
Det kan jo bare være at du har hatt en litt lengre syklus. At du hadde el sent, og at det er derfor du ikke fikk positiv test før nå[emoji4]
Jeg vet ikke om du har regelmessige sykluser?:) Det er hvertfall noe en lege kan svare på[emoji1]
 
Gratulerer så masse[emoji1]
Det kan jo bare være at du har hatt en litt lengre syklus. At du hadde el sent, og at det er derfor du ikke fikk positiv test før nå[emoji4]
Jeg vet ikke om du har regelmessige sykluser?:) Det er hvertfall noe en lege kan svare på[emoji1]
Tusen takk :)
Det er vel egentlig det jeg regner med har skjedd...at eggløsningen var senere enn det den pleier å være. Har en syklus på 33-34 dager og den har vært ganske så stabil. Men jeg får få meg en time hos legen så får hun finne ut av det, hehe.
 
Tusen takk :)
Det er vel egentlig det jeg regner med har skjedd...at eggløsningen var senere enn det den pleier å være. Har en syklus på 33-34 dager og den har vært ganske så stabil. Men jeg får få meg en time hos legen så får hun finne ut av det, hehe.

Ja, det er nok det som har skjedd:) Jeg hadde el tidligere enn vanlig nå sist, så jeg er glad jeg begynte eltestingen en uke tidligere. Så endringer i syklusen kan skje:)
 
Back
Topp