Tror det er bra at...

IngiManathingi

Gift med forumet
vi ikke vet hva kjønn vi skal ha enda...
ellers hadde nok jeg begynt shoppingen allerede! Klør i fingrene her:)

Får nøye meg med å skrive liste:)

uff ja! Her må det også shoppes endel!! whiiii!!! Om spiren holder seg fast!!

Har faktisk en vogn fra pode nr 1 stående i kjellern men jeg tror den må vike for noe nytt..den er kanskje ok men litt jordslag osv..ønsker meg iallefall en vogn som tåler litt action! Som er lett å trille med seg på skogsveger.

Ellers har jeg jo gitt fra meg alt jeg hadde for mange år siden..denne spiren var ikke planlagt! Lista blir nok lang..

Stellebord,balje,sengetøy + madrass til vogge, litt usikker om lekegrinda står på kottet enda!! *klø meg i hodet*
Flasker,smokker,bleier og toalettsaker, hussikringsremedier,stellebag, bæremeis mååå jeg ha etterhvert, klær!! forhåpentligvis må vi til innkjøp av masse rosa men om det blir gutt så får jeg brukt masse fine strikkeklær <3 åå kom på jeg har en nyyydelig mariusdress med genser og lue til..åååå..må visst rydde kottet i sommer:)

Litt artig at du har gitt bort så mye da, så måååå du handle nytt!

Jeg hååååper jeg ikke trenger tvillingsvogn, men at det holder med søskenbrett!
Håper og at Felix er klar for stor seng til jul, så lille kan arve sprinkelsenga!

Ellers klær, håndklær, kluter, sengetøy ja...flasker og smokker!
Vil ha ny stellebag! Og kanskje det blir lekegrind denne gangen! Ny kommode til klærne! Ellers er det mye som kan brukes etter Felix da:) Bli godt for lommeboka det!!

Jeg har også gitt bort det meste, så alt må inn nytt :) Hvilket var litt meningen og :p

Årh, du har det akkurat likt meg, jeg er såå utålmodig... Det er jo lenge til vi får vite det enda, men oi, jeg gleder meg til å gå amok i barnetøysbutikkene ;P hihi

Her skal det ihvertfall ikke handles før den ordinære ultralyden er overstått. Har jo alt av klær til gutt, mye ubrukt etter Samuel...så hvis spiren klamrer seg fast og det blir en gutt så trenger han ikke en eneste ting! Hvis det blir ei jente derimot må jeg frem med symaskina og sy søte kjoler og skjørt :-) Litt fristende også å bare hive en haug med blåe bodyer i vaskemaskina og farge de brune eller noe...hvis det går an..aldri gjort det før...litt kjipt med masse bodyer som kanskje aldri blir brukt..vet jo ikke om jeg får flere gutter..

Back
Topp