Tror dere

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
At juli babyene en så økonomiske at de venter til 1. Juli slik at pappaene får mer perm?
30 juni babyer hadde dukket opp før juni, men slike tall kan ikke juli babyene stille opp med, så sant de ikke spretter ut i løpet sv de neste 44 timene!

KOM NÅ!!!!!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Plutselig kommer alle som perler på en snor. Økonomisk elle ikke :p

De har nok vært på nav.no og sjekket ut regelverket, så det er derfor det ikke har kommet så mange til nå!
Pliktoppfyllende småtasser som ønsker å få mest mulig tid med mammaene og pappaene sine :)

For min egen del er vi nå kommet såpass langt ut i helgen at jeg har et håp om at vi skal passere denne magiske datoen før hun kommer, men jeg skjønner godt at dere som er nærmere termin egentlig bare vil ha ut babyen nå med en gang. :)

Usikker på ha disse babyene tenker på altså. Jeg har sagt til min gang på gang at jeg dr**er i de to ekstra ukene med permisjon, vil bare ha henne ut nå! Ser ikke ut til at hun bryr seg da, så hun har nok sin egen agenda :(

Usikker på ha disse babyene tenker på altså. Jeg har sagt til min gang på gang at jeg dr**er i de to ekstra ukene med permisjon, vil bare ha henne ut nå! Ser ikke ut til at hun bryr seg da, så hun har nok sin egen agenda :(
Jeg er helt enig- men jeg tror pappajenta har gjort en avtale med Pappan sin;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Jeg håper jo at hun venter, men har jo ingen garanti. Hadde egentlig ikke forventet å gå så lenge som jeg allerede har, så hver dag nå er en bonus :p

Termin 4.juli

Her har vi en liten rabbagast av en rampegutt! Har termin til onsdag, og ble mamma 4.juNi ;-) jeg SKAL være hjemme hele neste skoleår "okke som", så vi ender opp med ca 4 mnd uten lønn til meg i stedet for 3... Kjipt det selvfølgelig, men ser positivt på det likevel, fordi jeg hadde så utrolig mange plager og smerter i svangerskapet som jeg nå er kvitt på forsommeren i stedet for midt i juli hvis jeg hadde gått over tida ;-) Og, denne sommeren får vi mye mer mulighet til aktivitet; jeg er ferdig med renselse og kan bade og sånt 12.juli når mannen går i ferie, og kommer nok generelt til å orke mer i ferien enn om jeg fødte seinere. Så, nå er jeg i grunnen glad for rampestreken hans selv om jeg jooooo gjerne skulle hatt flere uker da ;-) Må jo innrømme det...

Vi er vel mange færre aktive her enn på juniforumet, så tviler på at vi kan stille opp med lignende tall, nei :-)

Back
Topp