Tror dere Robbie Williams er homo?

Ella

Glad i forumet
Så typisk at single kjekke superstjerner blir stempla som homo...

Tja kanskje, men tror heller han er litt bi. han er kanskje litt for kjekk til og være helt hetro, men samtidig så er han litt for mye badboy til og være helt homo.[:D]

Hvis han er homo, kan han å flørte med damer hvertfall, han er jo såå kjekk

Aner ikke...har ikke sjans på han likevel, så han må bare være det for min del [;)]

ORIGINAL: Marris

Aner ikke...har ikke sjans på han likevel, så han må bare være det for min del [;)]

hehehe, samme her[:D]

Åhhh!! Robbie Williams er ikke homo, men om han er det så driter jeg i det!
Han er så deilig uansett!!!
**SIKLE**

Nope, det tror jeg ikke.. sku gjerne likt å slå kloa i han gitt.. jaja, han finner vel snart ut at det er meg han vil ha! [:D]

ORIGINAL: mie83

tror han er hetero. men hvem vet..? kan jo hende.. det som er så kult med han er at han er ikke perfekt sånn utseendemessig, ikke verdens beste kropp ellerno, han er sånn passe kjekk, men personligheten hans og utstrålinga hans er jo helt sinnsyk! tilogmed kjærsten min blir helt satt ut!

Må si meg enig her!! Er ikke så utrolig flott å se på, men når han skrur på sjarmen.... Sukk, da er han blant de aller kjekkeste i hele verden..[:D]

Tror ikke at han er homo, bare at han venter på den rette som de fleste andre.......

Tror egentlig ikke det jeg...

Tror kanskje han er bifil.

Tror han er en sånn som prøver det meste. Tror nok allikevel han venter på den rette dama.
Han ødelegger sin image hvis han får dame!
Blir sikkert alene enda en stund.[:)]
Han får være som han vil for meg ja..
Sjarm har han. Ingen tvil.[:)][:)]

Homo eller ikke homo ekkel er han uansett [;)]

kjekk???....KJEKK???....Han??? .....uff nei han er fæl...flink til å synge....men det er alt:)

Jeg syns han er dødsdeilig jeg...Men spiller ingen rolle om han er homo, bifil eller hetro for min del! Han er like flink til å synge uansett....å like deilig [;)]

Tror disse homo greiene var for å skaffe litt ekstra oppmerksomhet rundt han da han slapp siste plata jeg! [;)]
Tror ikke han er homo, men han er nok kanskje bifil ja.. Er ikke "alle" det i disse dager? [:D]

Homo eller ikke homo ekkel er han uansett

kjekk???....KJEKK???....Han??? .....uff nei han er fæl...flink til å synge....men det er alt:)

Godt å høre![;)] Da er det ikke bare meg som synes han er ekkel![:D]
Men flink til å synge,for all del..[;)]

Back
Topp