Tror dere på "MEANT to be"

Pallar

Elsker forumet
... og i såfall, er dere det?

Jeg og mannen er en god match, merker jeg. Vi har respekt for hverandre. Samt at vi er på bølgelengde når det gjelder barneoppdragelse, interesser, venner, sex, økonomi osv.
Men jeg tror ikke på "MEANT to be". Trodde vel på det før... Jeg er helt sikker på at jeg kan finne slike kvaliteter hos en annen mann også. Men jeg gidder ikke finne ut av det, siden jeg har det supert sammen med sambo [:)]

ORIGINAL: STJERNE*

Jeg tror på ment to be [;)]

*meant to be

Tja.. for noen kanskje...

Jeg trodde også at jeg om min x var ment to be.. men den gang ei[8D]

nei

Hehe... Båpde ja og nei. Alle mine ekser og flammer har vært "ment to be"... [8D]

*meant to be

Hørtes veldig feil ut i mine ører[:)]

Nei, jeg tror ikke på det.

Jeg tror et forhold må jobbes masse med for å vare, og man må godta at det går opp og ned.

Nei. Jeg tror at enkelte passer bedre sammen enn andre, baade i forhold og vennskap, men hvem man möter dreier seg mer om tilfeldigheter og timing.

Nei, jeg tror at jeg nok kunne blitt lykkelig sammen med noen andre enn mannen min. Men jeg tror ikke jeg hadde vært LIKE lykkelig som jeg er nå! [:D]

Et forhold baserer seg jo på mer enn bare den første kjemien, en vokser sammen, opplever ting sammen og lærer hverandre å kjenne. [:)]

ORIGINAL: Bymusa

Nei, jeg tror ikke på det.

Jeg tror et forhold må jobbes masse med for å vare, og man må godta at det går opp og ned.

Jeg trodde på det, men så ble bf kuk i hodet og nå er jeg alene[8|] Så nå tror jeg ikke på det lenger.

ja, det tror jeg på og vi er ment to be [:D][:D]

Trodde nok mer på sånt før.

Sånn som du beskriver det hos dere, har nok vi det også! Så har heller ikke noen planer om noe utskiftning[:D]

Nei, jeg gjør egentlig ikke det..

Næææ jeg går heller for "Life's what you make it."

ORIGINAL: Søta!

Nope, jeg tror det er mange som matcher, og at det er tilfeldigheter og flaks hvem man møter på... 

enig[;)]

Back
Topp