Om diverse ting som visstnok skal hjelpe til å sette igang fødsel (om man er moden)
Feks sterk mat, sex , og trim ?
Noen som har erfaring eller innspill;-)
Feks sterk mat, sex , og trim ?
Noen som har erfaring eller innspill;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det vel bare å kose seg ekstra no på slutten da jeg er bare 36+4 men kjenner jeg er ivrig etter å treffe lille vidunderet.Eneste er at man først må være "moden".. og da kan hormonene i fars svømmere hjelpe til å sette fart i sakene..men det er vel bevist
På "mobben"
Hihi jeg er veldig glad i rømmegrøt og har spist det mye i det siste. Men hadde ikke hørt om det kjerringrådet daSniker fra august jeg hørte at å spise rømmegrøt skulle få fart på sakene så i uke 38 lagde jeg det til middag! 5 skjeer etterpå gikk vannet!
Ventet en prinsesse 25.august <3
Lycke Sofie kom til verden 14.august <3
Hadde ikke hørt om det eg heller artig om det hadde funket daHihi jeg er veldig glad i rømmegrøt og har spist det mye i det siste. Men hadde ikke hørt om det kjerringrådet da
Hadde ikke hørt om det eg heller artig om det hadde funket da
Start av fødsel er en ganske komplisert fysiologisk reaksjon i kroppen. Har ingen tro for at trappegåing og sex setter denne i gang. Om man er helt klar, så kan kanskje enkelte aktiviteter være med på å bikke reaksjonen over noen timer før.
Jeg har tro på at kroppen ordner det meste selv