Tror dere på kjerringråd?

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Om diverse ting som visstnok skal hjelpe til å sette igang fødsel (om man er moden)

Feks sterk mat, sex , og trim ?

Noen som har erfaring eller innspill;-)

Eneste er at man først må være "moden".. og da kan hormonene i fars svømmere hjelpe til å sette fart i sakene..men det er vel bevist ;)

På "mobben"

Eneste er at man først må være "moden".. og da kan hormonene i fars svømmere hjelpe til å sette fart i sakene..men det er vel bevist ;)

På "mobben"
Da er det vel bare å kose seg ekstra no på slutten da :p jeg er bare 36+4 men kjenner jeg er ivrig etter å treffe lille vidunderet.

Start av fødsel er en ganske komplisert fysiologisk reaksjon i kroppen. Har ingen tro for at trappegåing og sex setter denne i gang. Om man er helt klar, så kan kanskje enkelte aktiviteter være med på å bikke reaksjonen over noen timer før.

Jeg har tro på at kroppen ordner det meste selv :)

Jeg tror noen er heldige og gjør etter kjerringråd og så skjer det noe, men da er det nok fordi de allerede er modne og klare. Jeg tror ikke man kan provosere det fram uten å være klar.

Trappegang og andre utslitningstriks synes jeg er tåpelige, for om man ikke er klar er det eneste som skjer at man blir utslitt, noe som virkelig ikke trengs i denne tiden ;) Sex er alltid bra, så om det ikke starter fødsel er det jo kos da ;)

Starta her rett etter sengekos og hun kom noen timer senere, MEN da var jeg moden og hadde allerede 2cm og hatt maserier i flere uker

Tror nok ikke helt på kjerringråd nei, for tror ting skjer når det er klart for det:)

★Sender fra pipe-gjøken★

I utgangspunktet så tror jeg at kroppen ordner dette selv, og at ting starter når kroppen er klar :)

Med første så gikk vannet mitt ca. et døgn etter vi hadde sex, men jeg tenker at det like gjerne kan være en tilfeldighet. Og hadde det noe med saken å gjøre så har jeg i alle fall vært moden på forhånd ;) Det er jo ingenting i veien for litt sengehygge nå mot slutten hvis man er i form til det. Og skulle det skje noe da, så er jo det bare en bonus ;)

Sniker fra august :) jeg hørte at å spise rømmegrøt skulle få fart på sakene så i uke 38 lagde jeg det til middag! 5 skjeer etterpå gikk vannet! :p

Ventet en prinsesse 25.august <3
Lycke Sofie kom til verden 14.august <3

med første prøvde jeg ut en god del, han kom 6 dager før.. med andre prøvde jeg ut samme tingene, null effekt, så tror ikke det var avgjørende at jeg gjorde kjerringråd.. :p gikk 6 dager over med nr 2

Sex funka da jeg var gravid første gang, men om det var tilfeldig vet jeg jo ikke :P
Hadde ikke samme effekt andre gang, men håper jo at det kan sette fart på sakene denne gangen ;)

Sniker fra august :) jeg hørte at å spise rømmegrøt skulle få fart på sakene så i uke 38 lagde jeg det til middag! 5 skjeer etterpå gikk vannet! :p

Hihi :) jeg er veldig glad i rømmegrøt og har spist det mye i det siste. Men hadde ikke hørt om det kjerringrådet da :) :)

Hadde ikke hørt om det eg heller :p artig om det hadde funket da :)

Hihi hadde ikke hørt om det jeg heller før en sykepleier ba meg spise det :p og det funka som bare det ^^, (hvis det ikke bare var tilfeldighetene som slo inn :p)

Start av fødsel er en ganske komplisert fysiologisk reaksjon i kroppen. Har ingen tro for at trappegåing og sex setter denne i gang. Om man er helt klar, så kan kanskje enkelte aktiviteter være med på å bikke reaksjonen over noen timer før.

Jeg har tro på at kroppen ordner det meste selv :)

Sier meg enig i denne.. Grunnen til at folk tror sex/sperm "hjelper" er fordi det stoffet som de bruker når de setter i gang en fødsel finnes naturlig i sperm, men i ekstremt små mengder.. så at sex hjelper tror jeg kommer litt an på flaks. Fødselen ville nok begynt uavhengig av sengekosen for å si det sånn :) Tror jeg da..

Back
Topp