Tror dere på healing o.l.?

Rosa på ball

Glad i forumet
Etter uttak i dag var jeg hos en healer, som jeg var hos noen ganger før sommeren også.. Aleris tilbyr jo akupunktur før og etter innsetting, men i og med at vi har innsetting på lørdag, så var ikke det aktuelt..

Uansett, healeren har utrolig mange fornøyde pasienter opp gjennom årene og i dag spurte han meg plutselig om jeg har noen små barn jeg passer eller pleier å bære på.. Det har jeg ikke, eneste jeg har, sa jeg, er en liten hund som innimellom går og bærer på. Da spurte han om hunden har på seg tøy, noe jeg selvfølgelig avkreftet[:)] 

Han fikk inn 3 ganger at jeg gikk og bar på et lite barn og jeg spurte om det kunne bety noe for forsøket, og han håpet det da..

Uansett utrolig behagelig å være der, blir så rolig og god i kroppen. Tilbake på mandag ettermiddag, og håper han kan hjelpe til sånn at egget fester seg lenger ut i neste uke[:)]

Jeg tror på healing ja :)
Fy søren for en effekt det har på kroppen! Jeg bruker en dame som bor i Danmark, og håper ho kommer hit igjen snart!
Ho så at jeg garantert blir gravid innen 2009, så blir spennende å se om ho hadde rett da! Det var i januar at ho sa det...
Håper han har rett da! Satser på full effekt av innsettingen!
Lykke til!

Vet ikke hva jeg tror.. Har prøvd det og hu så at jeg skulle få tvillinger, 1 gutt og 1 jente.. Blei veldig glad for det asså:) Og så sa hun ting som stemte, men hu sa et par ting så det virka som hu gjetta. At jeg hadde brekt lilletåa og sånn, og det er veldig feil, og litt andre ting...
Hu sa at hu blei varm i underlivet når hu tok meg i hånda... Måtte smile litt da..
Følte det var behagelig å være der.. Søstra mi var hos henne for et par år siden pga. psykiske epilepsi anfall, og hu har ikke hatt anfall etter det, og hu måtte kaste opp når healeren tok henne i hånda..

Så alt i alt... Ja jeg tror, men at det er nok noen tilfeldigheter ute å går.. Det jeg vet jeg tror er at det finnes mer mellom himmel og jord enn vi vet om:)

jeg vet ikke om jeg tror på det eller ikke... [8|]
vet jo at mange av venninnene mine har vært der, og masse har stemt da...
ei var hos snåsakailln, å alt stemte der...

har ei venninne nå som går til healer i håp om å bli gravid...
håper det funker da [;)]

men tror ikke jeg har torsja å prøvd det selv. [&:]

ORIGINAL: snuppis!

ORIGINAL: UllaBritt

jeg vet ikke om jeg tror på det eller ikke... [8|]
vet jo at mange av venninnene mine har vært der, og masse har stemt da...
ei var hos snåsakailln, å alt stemte der...

har ei venninne nå som går til healer i håp om å bli gravid...
håper det funker da [;)]

men tror ikke jeg har torsja å prøvd det selv. [&:]

Snåsamannen???? [8D][:D]

snåsamannen du liksom [;)][:D]

hain heite SNÅSAKAILLN!![8D]

Jeg er veldig åpen for det alternative[:)]Har prøvd det litt og det funket da[;)]

Jeg brukte healing (reiki) i rugeperioden. Har opplevd at det virker på hodepine, betennelse i kroppen og menssmerter, og tror nok ikke det var så dumt i rugetida heller. Det er jo helt ufarlig å prøve. Enten så virker det eller så virker det ikke.

Jeg tror veldig på healing,og har brukt det i mange forskjellige sammenhenger[:)]Jeg vet det fungerer også!
Selv om jeg ikke ble gravid når jeg gikk til healeren under første forsøket,så kommer jeg til å bruke det igjen til neste forsøk [;)]
Han hjelper meg til å slappe mer av under førsket,tenke positivt og at energiene flyter i kroppen!

Back
Topp