Tror dere på dette?

Jeg tror det er mulig, man har vel en følelse men fortrenger den!!

Vet om en som oppdaget i uka 25 at hun var gravid, da helt tilfeldig!! Fødte prematurt 5 uker senere!!

En i min forrige barselgruppe oppdaget ikke det at hun var gravid før i uke 18, i uke 21 ble det ordinær ul og der var det farsken meg Trillinger, jepp, 3 jenter!

Så jeg tror det er fult mulig!!

Kansje jeg er dum, men kroppen er rar!!

ORIGINAL: *Minibønna*

Jeg tror det er mulig, man har vel en følelse men fortrenger den!!

Vet om en som oppdaget i uka 25 at hun var gravid, da helt tilfeldig!! Fødte prematurt 5 uker senere!!

En i min forrige barselgruppe oppdaget ikke det at hun var gravid før i uke 18, i uke 21 ble det ordinær ul og der var det farsken meg Trillinger, jepp, 3 jenter!

Så jeg tror det er fult mulig!!

Kansje jeg er dum, men kroppen er rar!!

Wow, trillinger!! For en overraskelse det må ha vært - hehe [:D]
Jeg har ikke noen formening om det, det er jo tydeligvis mulig - men kan liksom ikke forestille meg helt, for jeg hadde aldri klart å IKKE oppdage at jeg var gravid tror jeg [8D] Men rart er det jo uansett [8D]

jeg tror d e fullt mulig.. ei på jobbe til mor.. gikk masse ned i vekt ( de hadde fått vite at de ikke kunne få barn,pga mannen da) så når hun gikk opp litt så reagerte ingen.. ikke hun selv heller siden d er normalt å gå opp etter man er ferdig å slanke seg.. så en dag fikk hun vondt i magen reiste til legevakten.. så sa legen.. åj jeg skal sende deg til føden.. dette er ett par som er 40 år og har prøvd å få barn i 20 år.. 7 timer etter at de kom inn fikk de en prins på 3800gr.. de fikk veldig sjokk. men ble veldig glade også da.

casper heter prinsen og er nå i dag 1 år og 6 mnd.. så gledelige mirakler skjer....

jada det er mulig mamam gikk i 8mdn hu uten og vite noe hu hadde mensen en gang i mnd og alt hu men fikk smerter i magen skikkelig, reiste til legen og vips hu var vist 8 mnd på vei. så det er fullt mulgi ja, hu hadde helel rikke noe spesiell mage heller!

se på youtube; "i didn`t know i was pregnant"

Ja faktisk trur jeg på dette, så på TLC der er det kun virkelighets programmer og på akutten der så kom det ei inn med mage smerter og kom inn der og plopp så kom det en bebis ut, hu skjønte ingenting men ble veldig glad[:)]

Jeg tror det er mulig:) Jeg fant ikke ut at jeg var gravid før i uke 19. Hadde helt flat mage, og jeg hadde ikke mensen da jeg tok p-piller uten pause pga behandling for dårlig hud. Trodde bare jeg var trøtt og utbrent, men det viste seg at jeg var gravid og hadde jernmangel da jeg ENDELIG fikk ledig time hos legen. Kunne sove 15 - 20 timer i strekk i helgene fordi jeg var så sliten. Fødte 16 uker senere da jeg fikk svangerskapsforgiftning [8|]

Jepp det tror jeg.
mamma var jo langt ut i 5 mnd da hun fant ut at hun var gravid.
Noen mnd tidligere klagde hun på at hun kjente 3 kuler i magen og burde fått sjekket de opp, men det ble aldri gjort.
Så da hun skulle bytte spiral så de det. Sjokk var det.

tror ikke det er mulig nei.

kunne ønske jeg var en av dem....
hadde jeg harr et greit svangerskap og ikke merke det med å spy all the way

ORIGINAL: *Nikki*

Usj nei, den angsten man har hele tiden for at noe skal være galt med babyen pga alkohol / dårlig kosthold etc. i svangerskapet vil jeg ikke unne noen

ORIGINAL: Lucy*

Usj nei, den angsten man har hele tiden for at noe skal være galt med babyen pga alkohol / dårlig kosthold etc. i svangerskapet vil jeg ikke unne noen

Tenkte jeg også...

ORIGINAL: Lucy*

eller angsten man har fordi man går på kvalmestillende som cellegift pasienter går, man får ikke i seg nok mat så enn ryker inn på sykehuset og må ha næring intravenøst, de prøver ut enda flere tbl for å se om man kan slutte så spy..
kroppen er så gåen av å ikke ha gått på 9 mnd,så ryggen,bekken krangler og man må trene opp kroppen for å kunne ta seg av sitt eget barn.
jeg ville heller hatt et slikt svangerskap! alkohol er ikke ofte her i gården,så det hadde vært bedre for meg og fam om jeg var så heldig og ikke visste før langt uti=)

så mener forstatt det jeg skrev over=)

Back
Topp