tror dere jeg kan få...

mysill

Betatt av forumet
satt in 2 egg ved neste forsøk???

altså...vi har nå hatt 2 negative ivf forsøk...ikke fått egg på frys i det hele tatt [:(]
så lurer jeg...om....jeg sier en gang til....om...vi skulle få flere egg ved 3ivf....
tror dere jeg får satt inn 2 egg da??? siden det er det "siste" forsøket???

Eg fikk ut BARE 3 egg begge gangene, å andre forsøk lovet de å sette inn alle 3 egga hvis de overlevde de 48 timene. Ringte dagen etterpå for å høre kos det stod til med egga, og da var det 2 igjen[&:] og vi ble enige om at alle gode ting var 2 da , men når eg kom opp dagen etterpå var det kunn 1 igjen . Men det var GULLEGGE da.

Så hadde eg hvert deg hadde eg i hvertfall spurt om å få inn 2 eller 3 egg. har jo større sjans for at de/det feste seg da.

lykke til

Du taper ingenting på å spørre ihvertfall.... [;)]

Det vil jeg tro er gode sjanser for. Nå er det stor forskjell fra klinikk til klinikk, men de fleste får satt inn to egg på siste forsøk.

Lykke til!

ja jeg har fått ut 3 egg ved begge forsøka...men bare et som har klart seg til innsettings dag begge gangene....
så siden de mener jeg reagerer dårlig på dosene jeg har fått så skal de jo økes en del nå...
håper så innmari at vi kan få flere egg neste gang...å at vi kanskje kan prøve å sette inn 2...
tror jeg kommer til å gi helt opp om det siste forsøket ender akkurat på samme måte som de to andre...

ORIGINAL: mysill

ja jeg har fått ut 3 egg ved begge forsøka...men bare et som har klart seg til innsettings dag begge gangene....
så siden de mener jeg reagerer dårlig på dosene jeg har fått så skal de jo økes en del nå...
håper så innmari at vi kan få flere egg neste gang...å at vi kanskje kan prøve å sette inn 2...
tror jeg kommer til å gi helt opp om det siste forsøket ender akkurat på samme måte som de to andre...

Huff, det er ikke lett. Håper du får sette inn 2 egg, siden du har vært gjennom det du har og virkelig ønsker det! Men, du må ikke gi opp håpet! Litt rart å si dette ([:D]), men tenk på Jenny Jensen da, over 40 år og på 10 (!!!!!!!!!!!!) forsøk festet egget seg og blei ei nydelig jente. Det er viktig å ikke miste håpet!!!!![:)]

Da jeg var i Tromsø satt de inn 2 egg ved begge forsøkene. Men jeg ser jo at det er mest vanlig med å sette inn 1. Håper du får satt inn 2 hvis det er det du ønsker. Lykke til.

Back
Topp