Tror dere jeg hadde kledd slik frisyre?

Krølla82

Forumet er livet
Ikke quote...og se bort i fra at jeg ser helt tragisk ut på bilder. Er heldigvis hakke bedre i virkeligheten.[:D] Og takk og lov for det...hehe

ja det tror jeg :) . men du har jo krøller så vet ikke hvordan det vil se ut hvis du ikke retter det

Nice sveis [:D]
Må klippe meg MASSE og lurer på om jeg kanskje skulle gått for denne.... Bare at jeg er rævva til å ordne det hver dag da...[:-]

Og som sagt over her så kan det hende du må rette det hver dag siden du har krøller.

Det hadde nok blitt kjempefint på deg! Men du må nok regne med å glatte det hver dag da [;)]

Jeg har den nå, og det er fint hvis jeg gidder å glatte håret. Men ikke spesielt fint de aller fleste dager når jeg ikke gidder[:D]

Tror du hadde passet det, men det blir antageligvis litt arbeid på deg om du vil holde frisyren like fin hver dag[:)]

ORIGINAL: Lilla84

ja det tror jeg :) . men du har jo krøller så vet ikke hvordan det vil se ut hvis du ikke retter det

Håret mitt er helt merkelig det er rett helt ned til øra ca og krøllete etter det, men jeg har rettetang og så kort hår er jo ikke noe stress å glatte ut.Verre når det er 40 cm.[8D]

Kjempe tøff sveis :)

Vurderer bob, men vet ikke om jeg tør klippe vekk håret :P

Ja, jeg tror det. Tror det blir finest hvis du lar det være lengre enn kjevebenet ditt på det korteste foran.

Ja det tror jeg!! Prøv, og som de andre sier, så vokser det ut igjen.. [:)]
Syns forresten du var kjempesøt på bildene jeg.. [:)]

En litt lang bob er superfint!
Snakk med frisøren om en tilpasset variant til nettopp deg :) Ikke alle "bob"-varianter som er like..

Men som flere sier må du nok regne med å bruke litt tid på håret om morran :) bruke litt produkter og helst glattetang.

LØP TIL FRISØREN NÅ [:D][:D]

etter-bilde i kveld.... hehe

Nei, tror ikke det altså, kanskje ikke din stil egentlig...?

Tror du hadde vært fin med en mykere frisyre[:)]

ORIGINAL: Vesla85

Det hadde nok blitt kjempefint på deg! Men du må nok regne med å glatte det hver dag da [;)]

jupp[:)]

Klipp, klipp, klipp:)
Du blir sikkert kjempe fiiin[:D]
Skal klippe meg i morra jeg, bob det også:) har hatt det før, men nå er det sååå langt at det er stygt:p

ORIGINAL: Luthien05

En litt lang bob er superfint!
Snakk med frisøren om en tilpasset variant til nettopp deg :) Ikke alle "bob"-varianter som er like..

Men som flere sier må du nok regne med å bruke litt tid på håret om morran :) bruke litt produkter og helst glattetang.

LØP TIL FRISØREN NÅ [:D][:D]

etter-bilde i kveld.... hehe

Ja, jeg tror du ville kledd noe lignende, gjerne litt lengere bob en Miss Beckham... Og jeg tror også at resten av håret vil krølle seg om du klipper det kortere...[8D]

Hvis man har en litt bred nakke, så er ikke bob særlig pent, min erfaring. Nå mener jeg å huske, skyt meg om jeg tar feil, at du var litt overvektig Krølla? Da får gjerne nakken en sånn type "valk" (har det selv) og da blir ikke bob særlig pent.

Mener å huske at bob er den mest flatterende frisyren for flest ansiktsformer? Men jeg tror jeg ville googla hva som passer til rundt ansikt (ser ut som det er det du har?) + krølla hår. Lett å se seg blind på kjendisbilder synes jeg i hvertfall selv, og bli skuffa når hverken glansen, puppene eller brunfargen fulgte med [:D]  

jeg klippa det lange håret mitt til fordel for lang bob, og er strålende fornøyd!!
ligner på denne frisyren bare litt lenger i nakken og fremme [:)]
jeg må rette eller ordne det på en annen måte hver eneste dag, men syns det er verdt det jeg, for langt hår trenger også mye stell ellers så ble det for min del bare slengt bak i hestehale...
herlig med litt kortere hår!! hvertfall om sommern :)
go 4 it!

denne frisyren har jeg nå bare blitt enda lysere!
hadde tidligere langt nedover ryggen, litt oppklipt med fall i.

ORIGINAL: Labambie

Hvis man har en litt bred nakke, så er ikke bob særlig pent, min erfaring. Nå mener jeg å huske, skyt meg om jeg tar feil, at du var litt overvektig Krølla? Da får gjerne nakken en sånn type "valk" (har det selv) og da blir ikke bob særlig pent.

Hehe...jeg er nok mer enn litt overvektig...hehe...men det syntes ikke så godt i ansiktet, men valk i nakken har jeg ikke. Måtte kjenne etter faktisk...*lol* Nope, ingen nakkevalk.[8D]

Back
Topp