Tror dere.. *hund*

froskenkvakk

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Før tålte hunden myyye før han ble dårlig i magen, men nå kan det virke som han har fått noe sensitivitet eller stressmage, for han blir fort og ofte løs i magen (selv av mat/godbiter han har tålt godt før)..

Når jeg tenker meg om, så begynte jeg å legge merke til dette et par måneder ut i graviditeten!Var jeg dårlig i magen, var han det ofte også!
Og merket det spesielt etter jeg fikk nyrebekkenbetennelse og hadde mye vondt, og etter det har hunden vært mye mer løs i magen..

Tror dere at han kan sanse at det var noe "gale" med meg? Og at det gjenspeiler seg i hans mage?

Begynte virkelig å lure når jeg sitter her og "reflekterer"[:)]

Hva tror dere jenter?[:)]

Jeg vet hvertfall at tispa til en venninne fikk innbilt svangerskap da venninna mi ble gravid. (Tispa fikk melk og adopterte en tøffel!)

Så jeg tror sånt er fullt mulig! Men jeg er ingen veterinær, ei heller dyretolk[8D]

Det kan det jo være

Vet jo at mange hunder som har oppdaget kreft på sin eier, men har ikke hørt om hunden selv blir syk da...

Kansje du skal ta en tur til dyrelegen?

Tispa mi var kjempe rar når jeg gikk gravid.. Og når jeg kom hjem med knerten fikk hun innbilt svangerskap[8|]

ORIGINAL: kat*

Jeg vet hvertfall at tispa til en venninne fikk innbilt svangerskap da venninna mi ble gravid. (Tispa fikk melk og adopterte en tøffel!)

Så jeg tror sånt er fullt mulig! Men jeg er ingen veterinær, ei heller dyretolk[8D]

Hehehehehe. Må le litt godt her! Så skjønt! [:)] Heldige tøffel [:)]

Tenkte å ta det opp neste gang jeg er hos dyrelegen.

Synes hunden har vært merkelig under svangerskapet (på en søt måte) - han har bl.a passet veldig på meg, ingen får tulle med meg eller magen, da kommer han til unnsetning[;)] og vært beskyttende overfor andre hunder/fremmede (stilt seg mellom meg og dem hvis han synes de har kommet for nær selv om de bare vil hilse på/snuse)

Så kanskje at han sanser at noe er forskjellig med meg, og at det på en eller annen merkelig måte har utslag på magen hans (selv om jeg synes det er litt merkelig)

Det tror jeg absolutt kan stemme [:)]
Helt utrolige historier man hører om hunder!

De gangene jeg er syk er hunden min skikkelig rolig, herjer aldri med meg og maser ikke.
De gangene jeg har vært skikkelig lei meg og grått har han lagt seg ved siden av meg eller foran bena mine og bare liggi der i evigheter.

Back
Topp