TROR DERE GUTT ELLER JENTE...?

Tinka 77

Andre møte med forumet
ja, det er vel HELT umulig å svare på...Min eneggede tvillingsøster fikk gutt, og hun var litt kvalmere om morgenen enn det jeg har vært. Mannen min har to gutter fra før, og vi har ikke gjort noen triks for å prøve å få jente...altså hatt sex noen dager før eggløsning.

Er i 14. uke.

Hva tror dere, gutt eller jente?

egentlig umulig å si det[;)]

Ehm..ja...umulig å si... men siden pappaen har to gutter fra før så er jo sjansen for at det blir det denne gangen også ganske stor,....
Men er ikke synsk så..hehe!!

Heisann!
Det er jo umulig å vite før en evnt ul, men for min egen del, så følte jeg allerede en uke etter EL at "jeg er gravid - og det blir en gutt"! Høres sikkert kjemperart ut, men jeg har like sterk og overbevisende følelse om det i dag! Jeg venter en gutt! Så får vi se da når det er tid for ultralyd om morsinstinktet er feil eller riktig!!

(Hadde også følelse av at jeg gikk med jente i mitt forrige svangerskap, og det stemte!!)

At pappan har 2 gutter fra før bør ikke ha noe å si...Pappan her i huset har 2 gutter og vi venter ei lita tulle[;)]

Men hva sier magefølelsen din? Høres ut som mye gutter i familien din da, så artig om det dukket opp ei jente[:D]

Gå også inn på den kinesiske fødselskartet og se hva som står der[;)]

Hei[:D]

Jeg ble ganske fasinert over det kinesiske fødselskartet. Prøvde det ut på en ca 10-12 stykker i omgangskretsen min, og det stemte på samtlige[8|] Det stemte på meg også - har en datter på tre år som ble unnfanget i desember da jeg var 21 år.

Halloen....
I Følge det som Jeg har lest om hvordan vite om det blir gutt eller jente her, Får Jeg en jente, Det stemmer på alt det som til nå står her........ [:D]

Back
Topp